Zo ik ben begonnen aan de bouw van de eurosport van Carf
onder tussen een hoop aanpassings werk gedaan zoals de canards het megeleverde servohuisje is leuk maar niet demontabel dus als je is iets of wat wil veranderen aan de servo heb je pech dan kom je er gewoonweg niet meer bij je servo schroeven dus beugel gemaakt en de geplaatst
Toen kreeg ik de airducts waar je 180 euries voor mag aftikken en past als een krant dus weer aanpassen en strengen carbon erop gelamineerd want als je een zwaardere turbine gebruikt is de kans dat de airducts imploderen
Toen de aansturing van het neuswiel en je raad het al......... yep aanpassen
dit omdat ik de airducts gebruikt en het mee geleverde servohuis dan tegen de airduct aan ligt te schuren en met veel spanning op je servo rustdus servo verplaatst naar de voorzijde en met de electron combo gaat het weer goed komen
De remklep op de rug.........er is een inbouwset voor maar de scharnierpunten kloppen van geen kant dus ik lijm deze gewoon dicht mee schuren plamuren en spuiten en alles is 1 geheel plus je kist ook weer sterker is
Verders heb ik alle verbindingen met epoxy na gelopen om dat ik daar zo mijn bedenkingen bij had.
Tot zover staan we nu straks alles voor bereiden voor het spuiten afwerken en inbouwen van de rest
De fotoos staan in mijn album