Eurotour Langstrup, Denemarken

Einduitslag

1e plaats. Luc van Tricht

2e plaats. Gerben van Berkum

3e plaats. Alan Flockhart

Mooie prestatie van Gerben!
Ik heb hem net weer even gebeld, hij heeft de eerste 3 ronden met 4700 watt gevlogen, 1000 watt minder dan in Middle Wallop.
Met minder vermogen dus meer rakken gevlogen.

GJ

Laatst bewerkt:
wow super prestaties.
Jammer dat Willy regen had.
Kunnen jullie dit vasthouden of nog verbeteren tegen het WK ? ;) (hopende dat coachen helpt :D)

gr
Val

Einduitslag

1e plaats. Luc van Tricht

2e plaats. Gerben van Berkum

3e plaats. Alan Flockhart

Mooie prestatie van Gerben!
Ik heb hem net weer even gebeld, hij heeft de eerste 3 ronden met 4700 watt gevlogen, 1000 watt minder dan in Middle Wallop.
Met minder vermogen dus meer rakken gevlogen.

GJ

Proficiat Gerben met uw tweede plaats :thumbsup:

mvg

Dirk

we zijn terug thuis in België na een ritje van zo 13 uur, Gerben is nu onderweg naar huis.
We hebben een zeer goede wedstrijd gehad. De atmosfeer was dan ook wel heel goed in Denemarken. Spijtig dat Willy wat pech heeft gehad. maar ja , volgende week op naar Buttikon (CH).
groetjes van een zeer vermoeide Luc
ps: bedankt allemaal voor de aanmoedigingen.

we zijn terug thuis in België na een ritje van zo 13 uur, Gerben is nu onderweg naar huis.
We hebben een zeer goede wedstrijd gehad. De atmosfeer was dan ook wel heel goed in Denemarken. Spijtig dat Willy wat pech heeft gehad. maar ja , volgende week op naar Buttikon (CH).
groetjes van een zeer vermoeide Luc
ps: bedankt allemaal voor de aanmoedigingen.

Luc, jij als landgenoot een dikke proficiat met de overwinning :banana:

Luc gefeliciteerd met je overwinning :)
En ontzettend bedankt voor je hulp, zonder de super-coaching was mijn 2e plaats niet gelukt!

Iedereen bedankt voor jullie goede wensen :). Raar gevoel hoor, zo op het "podium" tussen de mensen waar je naar opkijkt en bewondert. Ik zweef nog een beetje van het vreugdegevoel.

In Middle Wallop vloog ik met 5.5kw+ en onder de 25 seconden looptijd, nu met 4.7kw en 30sec motorloop, dat ging een stuk beter, veel beheersbaarder. Nu alleen nog landingen oefenen, 2x 10 punten weggooien is natuurlijk gewoon zonde.

Gisteravond uur of 11 thuis gekomen, de meeste spulletjes uit de auto geladen en gaan slapen. Vanmorgen weer gewoon aan et werk, maar niet helemaal fris en fruitig.. :)
Nog 3-4nachtjes slapen en dan richting Buttikon, Zwitserland, we hebben het er maar druk mee.

Gerben

Back