We zijn weer terug!
Voordat ik naar bed ga nog maar even een berichtje.
We hadden de boot van 16.00 en dat haalden we net.
De laatste ronde hebben we vanochtend gevlogen,
Luc en Willy waren weer redelijk in vorm, Gerben ook wel alleen een seconde of 2 te weinig motorloop waardoor hij de zweeftaak niet volledig kon vliegen.
Landen hebben we op grote afstand gedaan, de eerste landingsplaats was bezet dus ik ben naar de 2e gerend en Gerben heeft vanaf zo'n 60 meter afstand zijn model op aanwijzingen van mij op het landingspunt geprikt en toch nog 20 punten gepakt.
Frans Jozef Ney had een reflight en ik had een reflight, bij mij werd er op het B rak niet gepiept als ik het rak invloog, heel apart om dat mee te maken.
Tijdens de ronde was er iemand anders gaan zitten, officieel hadden we de ronde ongeldig kunnen laten verklaren maar ach, we moesten de boot halen.
Het was toch een wedstrijd met zeer veel reflights, heb dat nog niet eerder meegemaakt.
Maar alles bij elkaar was het een leuk weekend, ik heb mijn model weer iets beter leren kennen en weer wat kleine dingen veranderd waardoor hij in ieder geval weer heerlijk zweeft.
Gerben heeft ook het een en ander uitgeprobeerd, sommige werkten , anderen niet.
Mark weet dat de failsave ingeprogrammeerd staat, nu nog de oorzaak vinden waarom hij in de failsave schiet.
De uitslagen van de belgen en nederlanders waren alsvolgt:
1- Willy Verschoren
2- Luc van Tricht
8- Gerben v Berkum
9- Gert-Jan v Oostrum
14- Mark de Groot
16- Jos Mouris
Volgende week gaan we weer in Nederland vliegen, in Nuth.
Hopen dat ik dan 41 en 42 rakjes eruit kan persen.
GJ