Even me voorstellen

Hallo

Ik ben Robin 29 jaar ik zit heel lang aan te denken om een auto electro te kopen maar heb er niet zoveel verstand van helaas het moet wel een goede zijn en die je lekker uit kan bouwen die dingen hoop ik hier te leren. vroeger heb ik allemaal van die stuurbaar autotjes gehad die 30 km konnen enzo. wil nu eigenlijk iets anders. ik heb een naardeel ik zit helaas in een rolstoel ik kan dus niet altijd de autos bij die dan ergens vast zitten in het zand enzo.

Welkom..
Lees eens wat in de diverse forums....
En kijk wat je wilt....

Een rolsoel hoeft geen handicap te zijn.... Als je een beetje uitkijkt waar je gaat rijden...
Of rijd samen, en laat de ander je wagen uit de modder trekken ;)

Welkom..
Lees eens wat in de diverse forums....
En kijk wat je wilt....

Een rolsoel hoeft geen handicap te zijn.... Als je een beetje uitkijkt waar je gaat rijden...
Of rijd samen, en laat de ander je wagen uit de modder trekken ;)

Zal is even gaan rond kijken hier kan je echt vanalles vinden.

ja dat klopt ben gelukkig niet zo erg hendicap kan eigenlijk alles zelf alleen niet staan

Hier weer met mij heeft iemand hier tips voor een auto wil het liefste een traxxas e revo kopen. waar kan je best iets kopen?

Neem je locatie op in je profiel, kan iedereen dat altijd zien. Wellicht wonen er MBF leden bij je om de hoek.

Niet in de modelbouwkroeg blijven hangen, alleen maar slap gel*l. Maar in deze twee actieve draadjes is genoeg te vinden:
traxxas-1-16-e-revo-topic
e-revo-topic

Er zijn nog meer draadjes met Traxxas in de titel, ook in Te Koop subforum. Zoeken binnen titel kan met de uitgebreide zoekfunctie. Rechtermuisklikken op de gewone zoekfunctie, vervolgens openen in nieuw venster.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back