even stilte voor de start

dag iedereen,
momenteel gebeurt aan het donkmeer de voorbereiding voor feest in het park,
halverwege september zouden
we bijna klaar moeten zijn voor de fly in
alles ziet er goed uit en goed komen zal het!
groetjes
kurt

indead kurt, het zal er komen, en ik ben alvast bezig met "stuff to do" lijst op te stellen :P

kurt en ik hebben alvast afgesproken dat de fly-in 2dagen zal duren (zaterdag en zondag).

ik zou zeggen geef kurt een hels applaus voor al het geen dat hij waar heeft gemaakt voor de vlamingen! :worship: :proost: :thumbsup:

voor meer vragen, ideën en tips, kan je mij of kurt pb'en.

vriendelijke groeten, samuel

samuel speltdoorn zei:
ik zou zeggen geef kurt een hels applaus voor al het geen dat hij waar heeft gemaakt voor de vlamingen! :worship: :proost: :thumbsup:
zegt ie dan op een
vlag-nl-4.gif
forum nota bene...

Ik veronderstel dat ook Nederlanders er welkom zullen zijn, niet?

Het gevraagde applaus dan maar.
boldyellow.gif
boldlblue.gif

webpeople-schrikkendemuis.gif
webpeople-felixthecat.gif

ja srr rafgol :P
kom je ook mss?
zou graag eens een vliegende hollander zien ik :P

groeten

samuel speltdoorn zei:
zou graag eens een vliegende hollander zien

Dan misschien eens naar de Inter-ex komen. Zeer waarschijnlijk zal Peter Haase er ook wel weer zijn en heel misschien heeft hij dan zijn Fliegende Hollander weer mee.

:lol:
maja komt er dan nu niemand een keer naar belgie? :P

grts

ik stel voor eens we van start zijn kunnen gaan eens een België-nederland meeting te organiseren met hapjes - drankjes en warm eten voor iedereen.
Dan kunnen we allen samen lekker verbroederen en genieten van onze prachtige locatie, en een prachtige locatie is het !
We zitten middenin een natuurgebied, met een reusachtig meer rondom ons, niet te ver van het centrum en de gastvrijheid van de Oudenaardse mensen.

@ Samuel

Bedankt voor je lieve lovende woorden, jij ook verdiend een dikke pluim mijn vriend want jij hebt ook al heel veel moeite en energie in de pre-fase van onze club gestopt.

we kopen best 200.000 kilo bloemen en dan kunnen we elkaar bekogelen met bloemen :2gunfire: (lol)

na van start te zijn gegaan in february tellen we nu de dagen af .......

greetz

8) kurt 8)

geen rozen eh kurt, da doe zeer :P
ge moet trouwens nog es komen vliegen hier, kannek u van den eerste keer men acro tonen, ma motor komt maar begin september toe :(

grts

Back