Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jongens blijf een nuchter. Op deze manier maken we elkaar gek. Er is nog helemaal niets aan de hand. Zijn er dan bewijzen? bij mij is er wel een pakketje gecontroleerd maar niets aan de hand.(was een rol cover). Stempel er op en verder geen sores. Het helpt niet om te speculeren. Het is in China nu ook erg druk en bijna vakantie dus die doen er misschien nu ook een uurtje langer over. Ook tante post in Nederland doet er in de ene plaats wat langer dan de andere,dus ook hier even geduld. Blijf lachen en ga gewoon door totdat er signalen komen dat de douane spullen tegenhoud dan is het vroeg genoeg om hier elkaar te waarschuwen. Met vriendelijke groet, een tevreden hobbycity besteller.Verdorie het is oneerlijk.. ik had ze eerder besteld en ze zijn eerder uit hongkong vertrokken![]()
Jongens blijf een nuchter. Op deze manier maken we elkaar gek. Er is nog helemaal niets aan de hand. Zijn er dan bewijzen?
De mijne waren de 6e uit Hong Kong vertrokken
Waarom zou je leugenachtig door het leven willen gaan voor een paar centen ?Moet ik stug volhouden dat het niet om een aangekocht item gaat? (Heeft wel mijn voorkeur ...