Even uitkijken met United Hobbies bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn 1,5Kg pakketje was er maandag, das 3 dagen, Ems express. Wat is het toch een heerlijke zaak.

Ook in België geen probleem. Pakje van 2.5kg verstuurd via EMS. Was op 5-tal werkdagen hier.
En de mensen van HC kunnen nog steeds zeer goed inpakken (genoeg bubble folie)

Luc

je moet eens een rol bestellen met iets in... ben je wellicht even lang bezig verpakkingsmateriaal verwijderen als de verzending duurt!:p
kartonnen buis aan weers kanten toe, volledig met ductape ingepakt, dan soort groene verpakking, dan nog eens folie.... en binnenin bubbeltjes folie...
idd ze nemen hun tijd!!wel goed zo

Mijn lipootjes zijn nog niet binnen (left hongkong 6 jan) maar ik verwacht ze eigenlijk elk moment..

De mijne zijn vandaag thuis aangeboden, left Hong Kong 7 januari :-)

Maar er was niemand thuis :-(

Nu moet ik ze afhalen...

Verdorie het is oneerlijk.. ik had ze eerder besteld en ze zijn eerder uit hongkong vertrokken :P

blijf nuchter

Verdorie het is oneerlijk.. ik had ze eerder besteld en ze zijn eerder uit hongkong vertrokken :P
Jongens blijf een nuchter. Op deze manier maken we elkaar gek. Er is nog helemaal niets aan de hand. Zijn er dan bewijzen? bij mij is er wel een pakketje gecontroleerd maar niets aan de hand.(was een rol cover). Stempel er op en verder geen sores. Het helpt niet om te speculeren. Het is in China nu ook erg druk en bijna vakantie dus die doen er misschien nu ook een uurtje langer over. Ook tante post in Nederland doet er in de ene plaats wat langer dan de andere,dus ook hier even geduld. Blijf lachen en ga gewoon door totdat er signalen komen dat de douane spullen tegenhoud dan is het vroeg genoeg om hier elkaar te waarschuwen. Met vriendelijke groet, een tevreden hobbycity besteller.

We waren al nuchter in dit draadje hoor.. ik denk ook dat het paniek om niets is ;)

De mijne waren de 6e uit Hong Kong vertrokken en vandaag gearriveerd.

Gezien de ervaringen van de bestellers uit dit topic, kunnen we gevoegelijk concluderen dat de titel van dit topic niet klopt. Vooralsnog is er geen enkele reden om te denken dat bestellingen niet aankomen, alle gemelde bestellingen in dit topic, zijn gewoon aangekomen.

Inderdaad Hezik, in Nederland is er nog geen last.
Ik heb gisteravond iemand gesproken die iets bij UH besteld had en die door de douane op het matje geroepen is en uit moest leggen wat er in het pakje zat en wat de waarde was.
De nederlandse douane weet van de "oplichting" van UH af en neemt dan contact op met de ontvanger.
Maar nog geen UH-stop bij de grens.

GJ

Yep.. er zit wat verloop in de volgorde van aanbieden. Waren mensen bij wie het de 7e uit hongkong vertrokken was, bij wie het gisteren al aankwam, bij mij dus de 6 en is het vandaag aangekomen.

Denk dat je morgen wel post zult hebben ;)

Ik heb nu een brief van de TNT dat er een pakket uit Hong Kong is aangekomen, waarin ze vragen of er sprake is van een aangekochte zending, dit moet ik aankruisen en deze brief retourneren inclusief een factuur, wanneer dit van toepassing zou zijn.

Dit terwijl HC vannuit HK als uitleg heeft gegeven dat er toy parts in zitten ter waarde van 19.75 dollar, en de optie 'gift' heeft aangevinkt, verder staat er als afzender een naam, niet een fabrikant ofzo...

TNT heeft dit briefje dat op het pakket zat met deze 'toys' verklaring meegestuurd, met een stempel erop [factuur verreist].

Moet ik stug volhouden dat het niet om een aangekocht item gaat? (Heeft wel mijn voorkeur, zou ik een extra boete krijgen als ze erachter komen dat ik gelogen heb? Volgens mij alleen hoogstens alsnog het volledige bedrag betalen...)

Het gaat om een faomy glider van 80 dollar en een lipo... (Zodat jullie je iets bij het pakket kunnen voorstellen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back