Even voorstellen: Barry

• Topicstarter Topicstarter Veritas
  • Startdatum Startdatum
V

Veritas

Guest
Goedendag allen,
Ik denk laat ik zo beleefd zijn om mij even voor te stellen :D
Ik ben Barry ben 23 jaar en ben sinds kort bezig met mijn eerste project, de Smit Denemarken. Ik ben op zoek gegaan naar een hobby om mijn zinnen te verzetten daar ik de hele dag met computers werk en dat ook nog eens als ontspanning in mijn vrije tijd deed.

Ik kan jullie verklappen, maar dat weten jullie waarschijnlijk zelf ook wel. Het werkt erg ontspannend. Vergeef mij als ik af en toe het jargon nog niet helemaal onder de knie heb ;) Ik ben op dit moment bezig met het inbouwen van de elektronica en heb de romp en het dek (inclusief huis? kajuit?) af en die staan klaar voor een likje verf :D

Ook wil ik even alle mensen op dit forum bedanken want een heleboel dingen waren mij niet gelukt zonder de topics op dit forum!

Groetjes Barry.

Barry, welkom op het forum!!
Je hebt kennelijk al wat rondgesnuffeld op het forum, dus je kent het wel zo'n beetje.
Als je vragen wilt stellen over "bootjes bouwen" in het algemeen of bepaalde details daarvan dan kan je dat het beste in het "Scheepsbouw algemeen" subforum doen. Gaat het over specifieke werkschepen aspecten, dan is daar misschien het "Werkschepen" subforum de meest logische plaats, dat kan je zelf het beste beoordelen.
Wat wij natuurlijk vooral allemaal toejuichen is het bijhouden van een bouwversclag in het "Bouwverslagen-Schepen" subforum. Je zult zien dat je daar vrijwel altijd reacties krijgt, met soms heel goede suggesties hoe je bepaalde dingen het beste kunt aanpakken.

Veel plezier met deze bijna verslavende hobby.

Groet,

Ad Bakker

Ad, hartelijk dank voor het warme welkom en zeer handige tips :) Want vragen zullen er genoeg zijn! :D Ik ga zo even een topic starten in het bouwverslag forum.

Ja en dan bestond of besta eer ook nog wel een fototoestel:confused:
Waarmee je van die plaatjes kan schieten geloof ik
mvg
Frederik:D

Ach ja , dat heb je met die oudjes .
Die vergeten nog wel eens waar ze zijn , alzheimer denk ik .

Mvg hans (grinnik )
Sorry Hans ik kan een kroeg ook geen bouwplaats vinden hoor
mvg
Frederik
En Altshiemer schijnt zeer prettig te zijn want je weet gewoon niets meer he
Ook het bestaan van de belasting niet wat wil je nog meer Hans

Laatst bewerkt:
Back