even voorstellen ?

Goeie dag, ik wil me even voorstellen na een paar keer op het forum gekeken te hebben en veel van de tips gelezen .
Ik heet Ed, en ben na vele jaren weer begonnen met het bouwen ,mijn voorkeur gaat uit naar plastic modelbouw "schepen ".met name de japanse waterline serie vindt ik erg fraai (misschien wel beter passend dan Revell en Airfix)

Ben nu bezig met de 'Borodino' van Zveda en kom op internet enorm veel afbeeldingen tegen waar ie al gebouwd is en kan dit beter niet doen want ze zijn allemaal mooier dan de mijne .maar ga gewoon door ,tevens bezig met de 'Nittamaru' begin altijd aan 2 projecten tegelijk.

ow ja, kan voorlopig wel voort want heb op dit moment zo'n 70 dozen liggen , variërend van motorfietsen tot de hele japanse carrier vloot 1/700 .tja het slaat af en toe een beetje door.
Nou tot zo ver ,zal een plaatje posten van de Borodino als ik hem netjes genoeg vindt(tot nu toe klopt alleen de kleur van de schoorsteen nog haha)

gr Ed

welkom enne gewoon een bouwverslag openen :) is altijd leuk om een project te zien groeien ;)

Foto's van de Borodino fase 1

full
full

Zoals beloofd een paar pict's van de Borodino in de steigers ,ben er weer overnieuw mee begonnen (tot "ie" naar me zin is,grrrr )
De kleur van de boot moet meer naar metaal,en moet hem nog roestig maken.
Wel een mooie bouwdoos van Zvezda,valt me niet tegen hoe het past en eruit ziet.
Op de 'to do' plank van Zvezda staan de "Oriol" ,de "Varyag"en de "Dreadnougt".(reeds in bezit)

Afmaken de Nittamaru, Royal Souveriegn
gr
Ed

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat verfpotje dat er naast staat een 14mL pot?

Dat geeft enige informatie over de afmetingen.
Het ziet er heel klein uit.

Misschien een euro munt naast het schip plaatsen bij een volgende foto.

Prima tip van Baggeraar,even een muntje ernaast voor het idee hoe groot zo'n bootje is .
heb tevens de romp van de Missouri ernaast gezet ,allebei schaal 1:350 wat een verschil.
gr
Ed

full

He he ,pffff

Zo na een paar maanden windstilte ,eindelijk weer verder met het project "Borodino",de hobbykamer verhuist en opnieuw ingericht ,dus met volle kracht verder waar ik ooit gestopt ben .foto's volgen binnenkort.
ps dank je Robert voor mijn account welke na verhuizing niet goed meer werkte .

gr Ed:D

Zoals eerder toegezegd, wat foto's van de "Borodino"na een verhuizing en een lompe actie van onze rooie kater

full

full

full

Back