Even voorstellen

Eindelijk kan ik me voorstellen als modelvlieger.

Ik ben jos 28 jaar uit Rotterdam, na dat ik 12 jaar geleden me zweefvleugels verkocht heb ben ik met veel plezier deze week weer begonnen.

Het helivliegen heeft me altijd aangesproken en nu heb ik een mooi pakket kunnen overnemen.

Ik heb een Walkera cb 100 & cb 180 en als ik het aandurf staat er ook een trex450 me al aan te gapen.:D

Het is voor het eerst dat ik me bezig ga houden met heli's, en het afstellen is een leuke uitdaging.

Ik hoop veel te leren op dit forum en zal jullie op de hoogte houden hoe het me vergaat.

Tips en tricks zijn altijd welkom, net zoals vliegers in de omgeving Rotterdam waar ik een keer bij kan kijken.

Groetjes jos

Welkom Jos in deze mooie en inspirerende wereld van het heli vliegen.

Gewoon erg goed inlezen en de stickys op het forum doorlezen. En natuurlijk als er vragen zijn zien we deze wel voorbij komen

gefeliciteert met de nieuwe verslaving!

en als je op een snelle manier veel wilt leren, zou je eigenlijk zaterdag (bij goed weer) ff langs moeten komen op ons veld..
ik vlieg bij mv-europoort, ons veld ligt naast de heinenoordtunnel, rotterdam zijde

zaterdag (met goed weer) zijn we doorgaans vanaf een uur of 10 bezig, tot we het zat zijn.
soms 14:00, soms 17:00

Welkom Jos, ben zelf halverwege dit jaar ook begonnen met helivliegen en kan je vertellen dat het erg verslavend is :D

Bedankt voor de reactie's. ik zal zaterdag rond een uur of 11 / 12 langs komen bij mv-europoort.

De eerste crash heb ik ook alweer mee mogen maken, roterblade in 1000 stukjes. Altijd leuk.. gelijk vervangen en de schade is verder beperkt gebleven.

Back