Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk vlieg jij al bijna je hele leven...
En als het even kan bijna dagelijks, respect hoor!! [emoji106]
Ja ik ben 8 maanden geleden begonnen met een 4ch heli van de action wat al snel begin te vervelen waarna ik mijn eerste cp heli kocht..
En ja toen was ik helemaal verkocht aan deze hobby...
Wat betreft die Gaui... Ik heb al een Scorpion hk 4035 530 "Power Decker"
in de kast liggen welke daarvoor bestemd is[emoji6]
![]()
.....
Tick-tock draait inderdaad om de juiste timing, gister op de sim ook nog geoefend.... En dat lukt uiteindelijk wel redelijk, maar wat me echt niet lukt is de "big ben" [emoji36]
Hoi @Cularis:
ik heb destijds de Gaui NX4 als pakket gekocht, spar je veel geld,
als onderdelen (kit, servo's, fbl, governor, muffler, motor, ontvanger, lipo ...)
is het niet de goedkoopste heli, maar toch zijn geld waard (en je krijgt ook wat voor, als je hem verkopen wild).
Groet
Uwe
Deze van Spartan zouden ook heel goed zijn @jeroen1987, ook heel geschikt voor 3 blads hoofdjes moest je daar ooit plannen voor hebben
En verder,het is een klassieker, maar een beast x is ook echt ok.(wel niet voor 3 blad)
http://www.rcheli-store.de/V-Stabi-...25684&rdeocl=1&rdetpl=productpage&rdebox=box1
Hoezo is een beastx niet goed voor 3 blads? Bij ons op de club vliegt een 3 blads raptor met beastx. Vliegt perfect!