Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen. Mijn naam is Taco Neven en heb, na een lange pauze, het modelvliegen weer opgepakt. Een jaar of 12 geleden was ik bezig met een 10 cc Schlüter helikopter (rotor 1200 mm, zonder gyro's). Later heb ik ook een ander motortoestel gehad en een blauwe maandag een zwever. Inmiddels ben ik alweer een jaar bezig met een Graupner Junior S (electro dus) en dat bevalt heel goed. Zo goed dat ik inmiddels bezig ben een Ventus 2BX (2,6 m) van Jamara te bouwen. Die moet ik dan wel nog (even) van een electro aandrijving voorzien. Overigens plakt Jamara haar sticker gewoon over de gegevens van de fabrikant, CMPro (China Model Productions).
Gelukkig kan ik voor alles een beroep doen op iemand die al sinds de oudheid alles wat vleugels heeft en electro aandrijving heeft vliegt. Ik hoop het wel en wee met jullie te delen en tips en trucs te mogen ontvangen. Als ik het goed heb, zijn er niet zoveel leden met mijn toestel to be.
Taco
Gelukkig kan ik voor alles een beroep doen op iemand die al sinds de oudheid alles wat vleugels heeft en electro aandrijving heeft vliegt. Ik hoop het wel en wee met jullie te delen en tips en trucs te mogen ontvangen. Als ik het goed heb, zijn er niet zoveel leden met mijn toestel to be.
Taco