Wat wij hier doen is een open discusie voeren waar iedreen zijn visie kan geven, wat die persoon deed is enkel zijn mening publiceren en die versterken met veronderstellingen. Die in mijn ogen (en blijkbaar ook van sommige anderen) niet helemaal juist zijn.(en enkel negatief tov de modelvliegsport) Dus ik ben blij dat de KNvvL als reactie een artikel kan plaatsen om de modelvliegsport in een positief daglicht te zettenron van sommeren zei:Een privépersoon geeft daar zijn mening, dat doen wij hier ook op het forum. Van opdringen is geen sprake. Waarom schreef je "vakblad" tussen aanhalingstekens?jetpropdlx zei:... Zoals je kunt lezen in de alle eerste posting ben ik het helemaal niet eens met het artikel in het tijdschrift piloot en vliegtuig. Waar iemand ZIJN ongegronde mening opdringt in een "vakblad" en hierdoor mensen die niet vertrouwd met de modelluchtvaart een helemaal verkeerd beeld geeft van onze vorm van luchtsport...
Het is inderdaad positief dat de lezers van P&V er bewust van gemaakt worden dat, man-dragende vliegtuigen niet de enige zijn die in de lucht vliegen.