EVO 180 SE Flybarless

Dan zet je er geen muziekje onder :D Gewoon uploaden. Volgens mij kun je er dan achteraf in Youtube alsnog een muziekje onder zetten als je wilt.. Tís geen filmmakers forum dus maakt niet uit..

Vandaag binnen gehoverd voor het eerst.. Volgende stap is side en nose in. Gisteren was m'n tweede hover na een periode van gedoe ;) Simmen heeft me wel veel geleerd.

Peet met welke software bewerk je de video?
Als je het gewoon doet met die rommel die ze erbij windos bij doen doet, behoud je het geluid en kun je direct uploaden naar Utube ;)
windows live movie maker heet dat, kun je als je het niet hebt downloaden.

Tuurlijk wil ik het geluid van je heli horen, als ik muziek wil horen, zet ik wel een mp3tje op ;)

Peet met welke software bewerk je de video?
Als je het gewoon doet met die rommel die ze erbij windos bij doen doet, behoud je het geluid en kun je direct uploaden naar Utube ;)
windows live movie maker heet dat, kun je als je het niet hebt downloaden.

Tuurlijk wil ik het geluid van je heli horen, als ik muziek wil horen, zet ik wel een mp3tje op ;)

Heb veel programma's gedraaid om het geluid erbij te krijgen, tot op heden nog niet gelukt.

Windows live movie maker heb ik maar is hier nietmee gelukt. Zal het eens bekijken als het zover is.

Dat is een JVC codec issue. Bespaar je maar de moeite.. Gewoon lekker beeld is al mooi. Ik denk er dan wel het geluid bij :)

Dat is een JVC codec issue. Bespaar je maar de moeite.. Gewoon lekker beeld is al mooi. Ik denk er dan wel het geluid bij :)

Heb dat ook al vernomen van kennissen die een jvc camera hebben en dezelfde problemen hebben met Vista.
Is hier niks tegen te doen of een oplossing voor te vinden door een download bestand?

Ja er is wel wat aan te doen.. Als je dat echt wil kunnen we dat achter de schermen van de week wel proberen.. Maar volgens mij heb je nu wel even andere dingen aan je hoofd. Gewoon lekker filmpje plaatsen joh..

Ja er is wel wat aan te doen.. Als je dat echt wil kunnen we dat achter de schermen van de week wel proberen.. Maar volgens mij heb je nu wel even andere dingen aan je hoofd. Gewoon lekker filmpje plaatsen joh..

Dat komt dan nog wel maar als ik er aan toe ben stuur ik je wel even een mail. Kan ik ook weer films bewerken van onze kinderen.

Heb je geen telefoon of compactcameraatje met filmfunctie? Zo doe ik de meeste kleine snelle clipjes ook..

Lipo net klaar met opladen en even geprobeerd in de huiskamer om de tailrotor te testen.

YES, hij doet het nog en draait gelijk mee. Licht het zeker aan de belasting van het trainingskruis en de ontlading van de accu.
Had ik trouwens niet verwacht dat een trainingskruis zoveel invloed heeft op het gedrag van de lipo, lijkt zo licht.

Maar ben allang blij:D

Hehe, onze kat die schrok er even mooi van. Was wel geinig om te zien:D

En ik denk dat als ik genoeg tijd vind om te vliegen da tik volgende week geen trainingskruis meer nodig zal hebben. Ga ik achteraf denken, waar heb ik mij al die tijd druk om gemaakt zeg, wat een slak deze Evo en zit ik zo aan de T-Rex 700........ even wegdromen:D

Op het moment erg druk hier. Schoonvader ligt in het ziekenhuis elders.
Vanuit Drachten ging het niet goed en is met spoed overgebracht naar Groningen. Schoonmoeder kan niet autorijden maar wilt er elke dag wel bij zijn. Heel veel heen en weer gesjees..... ben er wel klaar mee maar goed.
Familie zeg maar.

Hey Peet, sterkte met je schoonvader

Hey Peet, sterkte met je schoonvader

Dank je. Ze hadden hem al opgegeven, doorgestuurd en gaat nu redelijk.
Hij heeft nog een lange weg te gaan, even afwachten maar dat heen en weer gesjees en je kan van alles niks.... daar is niks aan. Alles schiet erbij in en je komt nergens aan toe.

Neem de heli mee naar het ziekenhuis, hebben ze daar ook wat te beleven:rolleyes:

Back