Evolution .46 motor

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Hallo allemaal

Ik ben bezig om een SIG KADET LT-40 te bowen (Mijn eerste vliegtuig) en ik ben heel hard opzoek naar een motor die het beste ervoor zal zijn. Ik heb er al zo veel gemengde reacties op gekregen. Ik weet gewoon niet welke om te kopen. Maar, is er iemand die al gehoord heb van de Evolution motoren ? En zijn die wel in Nederland te kopen ?? Ik heb ze gezien bij http://www.horizonhobby.com en die motoren ziet er wel heel leuk uit.

Marcel

Waarom overweeg je niet om een OS 46FX, of Irvine 46 MKIII te kopen? Kwalitatief waarschijnlijk stukken beter dan de in Nederland onbekende 'Evolution' motoren.

in de RCM&E van een paar maanden terug heb ik ze ook al eens zien staan. daar worden ze heel erg goed bevonden
De motoren zijn van fabriek af reeds afgesteld voor optimaale prestaties en alleen de hoofdnaald kan nog een halve slag in en uit gedraaid worden. weet nou niet of dat een voor of nadeel is met alle verschillende brandstoffen voor handen.

vinze

ik zou een motor kiezen waar je probleemloos onderdelen van kan krijgen en bewezen goed is, irvine of os dus

Back