haha Robbied komt goed
De romp vanavond afgespoten en nog even gepolijst met commandant.
Ook de accubak is goed gelukt al wil ik er nog wel wat gaten in maken voor de koeling.
Morgen kan ik als ik zin heb in gaan bouwen.
Ik zit alleen met de vleugelpen die heeft niemand op voorraad liggen tenminste ik heb nog geen tent gevonden die er 1 had liggen.
Ik weet niet of de staven van een vliegen even sterk zijn als een vleugelpen.
Ik kon er 1 bij quartel bestellen maar die was dan van graupner maar dat zal op zich weinig uitmaken denk ik.
Hier een paar foto's van hoe de romp nu is.
De accubak ligt nog los in de romp de juiste plaats moet ik nog bepalen en ook hoe ik hem inbouw.
Waarschijnlijk komt de regelaar er onder te liggen dus moet ik de bak kunnen verwijderen om bij mijn regelaar te kunnen.
Even passen en meten dus.
De romp vanavond afgespoten en nog even gepolijst met commandant.
Ook de accubak is goed gelukt al wil ik er nog wel wat gaten in maken voor de koeling.
Morgen kan ik als ik zin heb in gaan bouwen.
Ik zit alleen met de vleugelpen die heeft niemand op voorraad liggen tenminste ik heb nog geen tent gevonden die er 1 had liggen.
Ik weet niet of de staven van een vliegen even sterk zijn als een vleugelpen.
Ik kon er 1 bij quartel bestellen maar die was dan van graupner maar dat zal op zich weinig uitmaken denk ik.
Hier een paar foto's van hoe de romp nu is.
De accubak ligt nog los in de romp de juiste plaats moet ik nog bepalen en ook hoe ik hem inbouw.
Waarschijnlijk komt de regelaar er onder te liggen dus moet ik de bak kunnen verwijderen om bij mijn regelaar te kunnen.
Even passen en meten dus.
Laatst bewerkt: