Exit U-2540

Hoi Mannen,

Ja hoor het is gelukt,na enkele maanden bouwen,denken, vragen enz.,is
mijn U-2540 ter ziele gegaan 8O .
Vorige week in het Zuid-Willems Vaart is hij op periscoop diepte door een jacht overvaren :( .
Ik heb hem er uit kunnen halen,maar ja het WTC was onbeschadigd,dus water vrij :o
Het was mijn eigen schuld,ik zal jullie verdere details besparen
Ik heb zojuist met de pakketjes dienst een nieuwe gekregen, van mijn vrouw,niet verkeerd dacht ik :D .Over een paar dagen begin ik weer met goede zin,ik heb alle onderdeeltjes nog,een klein geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen :wink:
Groeten Rob

Hoi Rob,

Dat zijn minder leuke berichten, gecondoleerd :?. Overvaren, die hebben we geloof ik nog niet eerder gehad. Dat die WTC nog heel en dicht was zeg 8O, toch goed spul dan van Robbe!

Succes met de bouw van nummer 2 dan maar. Maar je kunt dan wel meteen alles dat je bij de eerste keer toch eigenlijk anders had willen doen nu meteen veranderen!

En als ge toch bezig zijt, plaats dan onmiddelijk een TNT lading bij, zodatbij de volgende overvaring diegene diejou boot overvaart, mee de dieperik in gaat. :sniper:

Kan alleen dit zeggen, good luck by the next build.

hi Rob,

DAT IS MOOI K?T,en ook van mijn kant gecondoleerd.
Weet je nog welke boot het is kunnen we haar als nog torpederen .

Sterkte met je volgend project.

met vriendelijke groet,
Ron.

Hallo

God zal u lonen ,voor uw troostende woorden.
Mijn vrouw gaf mij een nieuwe U-2540
Andere giften worden gaarne in ontvangst genomen aan de balie
Niet allemaal tegelijk.
Nummertjes trekken in de hal

Gr.Rob

Hallo Rob,

Gecondoleerd met je verlies ik weet wat het is heb zelf ook een ongeval gehad met mijn lafayette van de workmate gevallen. :oops:

heb me zelf getroost met een akula II maar ben er nog niet overheen het blijft zonde.

succes verder met het bouwen.

Dat is wel balen. Mischien dat ik hem een keertje moet schutten!!!
Krijgt ie gelijk een zakje voor z'n neus, ''eerst geld dan pas verder'' als commentaar :lol:

Succes met bouwen!!!

Ps. Weet nog wel en paar leuke locaties in de buurt om samen een keer te varen! Die zijn wel jacht proof......

Groetjes Douglas

Hoi Douglas

Ja dat was wat ,een lang verhaal ,te lang om hier te vertellen.
maar ik was aan het varen met een kennis ,die bij met mij heeft
gevaren en het was warm, terrasje in de buurt:
kort om mijn eigen schuld :roll:

Maar alles is weer vergeten en vergeven,ik heb een nieuwe U-2540
van mijn vrouw, oud zeelui trukje :wink:

Gr . Rob

hallo

innige deelnemeing met het teloor gaan van een u2540

ongelukjes kunnen gebeuren maar deze is wel pheeeeeeeeeeeee

ik heb zo een voorval ook haast gehad in leopoldsburg in de kom waar er elk jaar een opendeur dag is en er veel mooie en echte yachten liggen
ik kon nog juist in de kant varen( ze hebben daar een holle kant waar je onder kunt met een duikboot) met de u47
er onder was een zaak maar het heeft wel een halfuur geduurt voor ik mijn boot terug in open water had gekregen

groeten raf

Hoi Raf,

Eens moet de eerste keer zijn, en dat was ik!!! :roll:
Maar punt er achter .
Ik heb een nieuwe U-2540 en begin gewoon opnieuw.
De elektr. heeft niks geleden.
Ik bouw hem weer het zelfde op,ik was tevreden.
Mischien links en rechts een aanpassing

Gr.Rob

Back