Explorer R2R gezocht

Bert V

verslagschrijvers
Hoi,

Ik ben voor een project met een werkplatform op zoek naar een Explorer R2R duikboot/onderzeeër.
Deze boot werd door de fa. Conrad verkocht maar is op dit moment uit hun assortiment.
Het is een kleine geelkleurige duikbootje bedoeld voor gebruik in een aquarium, vijver of badkuip.
Hij staat bij bovenstaande fa. door een foutje nog wel op de site maar is, volgens tel. gesprekken met hun, toch (even?) niet leverbaar meer.
Welke duikboot liefhebber heeft er nog een complete staan en wil deze graag aan mij doorverkopen?

Met vriendelijke dank en groet aan diegene die mij hier mee kan helpen, Bert

Hoi Hein,

Ja ze moeten wel kunnen varen en ik hoop dat die van jou dat nog kunnen.

Gr. Bert

Graupner heeft exact hetzelfde ding in het programma gehad. Misschien is er nog wel één in een modelbouwzaak te vinden. maar het is een Chinees product dat door verschillende 'fabrikanten' verkocht wordt. Met wat zoeken (Ebay?) kom je 'm misschien nog ergens tegen.

Ik heb er hier ook één liggen, maar die vaart niet meer. Althans, alleen maar op één motor. Maar wat wil je ermee gaan doen? Dit zijn nou niet echt betrouwbare dingen.

Wat ik er mee wil doen is een beetje voor de fun.
IK heb ongeveer een jaar geleden bij Conrad als aardigheidje de U-16 gekocht.
Deze functioneerd boven verwachting goed (voor zijn prijs).
Inmiddels ben ik als sleepobject een werkplatform aan het bouwen en kwam ik onlangs op het idee om de Explorer als extra aardigheidje aan het platform (met werkende kraan om de duikboot in en uit het water te hijsen) toe te voegen.
Maar helaas is hij niet leverbaar en de U-16 is een te veel oorlogse duikboot.
Ik wil met de Explorer als het kan wel kunnen varen/duiken.
Mocht dit niet lukken dan misschien toch een defecte Explorer voor decoratie.
Betrouwbaarheid:?? tijdens een vaardemonstratie een beetje in een vaarbak kunen varen.
Gr. Bert

Bij Conrad nog steeds in het vak...

ITS System Information

Je kan m gewoon bestellen...

Ja dat lijkt, maar de werkelijkheid is anders.
Hij staat zoals eerder door mij aangegeven nog steeds op hun site maar is, tenzij het in de afgelopen 4 of 5 dagen veranderd is, niet leverbaar meer.
Dus ik blijf mijn hoop houden op iemand uit dit forum die deze boot bezit en aan mij wil doorverkopen.

Gr. Bert

Back