Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mn 550/600 trok zonder moeite 7kg aan camera en andere troep mee.. vloog ook nog gewoon goed, maar voelt wel zwaar.![]()
Tsja, is lastig te zeggen.
Groet, Bert
Is dat ook niet afhankelijk van de setup die je erin hebt, of zeg ik nu iets doms?
Groet.
Hier komt een blade 400 (formaat trex450) met 2 kilo sinaasappelen net van de grond:Gewoon leuk om te weten...
Hoeveel kan een heli extra meenemen bij een normale vlucht?
Voorbeeld bij een 450size.
Weet er dit iemand of zijn er bepaalde regels te volgen?
Hier ben ik zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar, ik wil drijvers onder mijn raptor 30 gaan zetten, en die wegen denk ik 300gram per stuk? Met een beetje water eraan iets meer allicht..
Bedoel je dat die 600 7 kilo extra meenam, of dat hij met een totaalgewicht van 7 kilo (plm 3+ kilo nuttige lading) nog goed vloog?
Want een totaal vlieggewicht van 10 kilo of meer, vind ik wel wat érg veel.... 7 kilo totaal geloof ik onmiddelijk, dat komt ongeveer overeen met mijn eigen ervaringen...
Groet, Bert
Hier ben ik zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar, ik wil drijvers onder mijn raptor 30 gaan zetten, en die wegen denk ik 300gram per stuk? Met een beetje water eraan iets meer allicht..
3+7 kilo..
T was zwaar, maar vloog wel.. meer als rondhoveren niet
Was niet alleen maar Camera's.. maar ook de steun met servos, 2 extra accus en
Met 12S vliegt eigenlijk alles wel..
Hier een filmpje van een gozer die met een standaard 600 rond de 8.5kg omhoog sleurt..
ZxwnvrV0MNM[/media] 600 ESP,,,POWER lift!!! - YouTube
Dat van mij hing natuurlijk niet aan een lijntje..
heeft een scalebody meer draagvermogen of juist minder door zijn grootte en weerstand tov een gewone sportbody?