extreme flight edge 48" of 60"

Heeft er iemand ervaring met deze toestellen?
Ik ben aan het twijfelen tussen 1 van deze 2.

Voor de 48" heb ik geen batterijen liggen maar voor de 60" wel. Dus op het einde van de lijn zal er geen prijsverschil uitkomen.

Zijn er mensen die vooral met de 60" vliegen?

Alvast bedankt!

Moeilijke vergelijking omdat we over twee verschillende groottes spreken die elks hun eigen eigenschappen hebben.

Persoonlijk vlieg ik het liefste met de '48 omdat deze vinniger aanvoelt en minder last heeft van de inertie van een groter toestel waardoor ie sneller reageert in bepaalde figuren.

Anderzijds is de '60 sierlijker in grotere figuren, nog stabieler in harrier en de hoovers zijn echt 'locked'

Ben ook eens benieuwd naar de Extra '60 EXP die binnenkort wordt verwacht.

en jou persoonlijke voorkeur gaat uit naar?

naar deze dus :

De Extra 300 EXP 60'

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe vliegt de 60" Extra in vergelijking met de 48" extra dan eigenlijk. Ik heb namelijk nu de 48" en ik vind het echt een superfijn kistje, en denk dat de 60" nóg beter zou moeten zijn

Vind de 60" MXS ook wel een ubergaaf schema hebben:), al mag de extra er ook wezen natuurlijk:D

Wat EF betreft :

hier mijn persoonlijke voorkeur :

1) Extra EXP 60
2) Edge EXP 48
3) Edge EXP 60
4) Extra EXP 48

waarom ? gewoon gevoelsmatig , instellingen zijn bij de 4 toestellen nagenoeg hetzelfde, setups zo goed als gelijk binnen categorie.

Het is niet omdat de Extra Exp 48 op de vierde plaats staat bij mij dat ie daarom slecht vliegt ,absoluut niet, de 60 inch ligt me eenvoudigweg iets beter en de verschillen zijn redelijk miniem.

wel apart dat de grote extra het beste is en de 48" edge juist weer in het kleinere segment beter is (volgens jou beter dan zn grotere broer)

ik ga er nog even over nadenken, de 48" is eigenlijk gewoon een heerlijk kistje om mee te vliegen... Weet jij toevallig de levertijd van de 60" MXS, want om nou 2 extra's in de hangar te zetten, das ook weer zo saai:)

nog een filmpje vd 48" extra van vandaag:)

Laatst bewerkt door een moderator:
De MXS 60 inch zal misschien in de USA nog voor het einde van dit jaar zijn, bij ons naar alle waarschijnlijkheid voorjaar 2012, voor zover ik ben geïnformeerd toch.

hoi.dit zijn zeer mooie foto's.ik heb deze vlieger al gezien en hij vliegt prachtig .oogt heel mooi en je kan er veel mee uithalen.
zelf heb ik mij pas de bandit gekocht en ga hem dezer dagen proberen. ik heb hem laten bouwen. hij is heel proper afgewerkt .

Hee
Ik ga binnenkort ook me extra 60 halen ik zal hier wel plaatsen wat ik er van vind.
De plus punten die er in zitten is de canopy sluiting kan bijna niet los komen.
Geprofielleerd stabilo en rudder. Mooi kleuren schema.
En omdat met de extra 48 ik wel lol en me skills zijn er erg op vooruid gegaan
Groetjes,
Wessel

Laatst bewerkt:
Back