Extreme Flight Edge

Eigenlijk nog gewoon hetzelfde, vliegt gewoon goed.
Enige punt aan de mijne is dat ik het zwaartepunt ver naar achteren heb, hierdoor is ie lastig te landen, voordeel hiervan is dat je er op het 3D gebied gewoon veel mee kan.

Zoals ik ook al in een ander topic heb geantwoord, leg het zwaartepunt wat verder naar voren (ten opzichte van mij) en je hebt een goed vliegend kistje.

Oke, en als je de keuze had tussen de edge en een van de andere extreme flight kistjes van deze prijs?

Igor

Oke, en als je de keuze had tussen de edge en een van de andere extreme flight kistjes van deze prijs?

Igor

Dan wacht je nog heel even op de 48" extra EXP dat zal het beste kistje worden wat EF tot nu op de markt heeft voor de 3s- 4s klasse...
Komt binnen 4 weken in Europa...

Ja, oke ik snap het, maar je bent nogsteeds blij met je keuze? Niet dat je later dacht van had ik maar die extra gekozen bijvoorbeeld?
Dan denk ik toch dat ik voor de edge ga.

Edit;
JVDO, is deze in dezelefde prijsklasse? Die edge heb je nu voor 135-150 euro.
Ben benieuwd! Nu gevonden bij lindiger voor 199 euro. Lijkt me niet dat die voor een prijs van 150 euro komt?
http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1084_1090&products_id=78614
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1015903

Igor

Laatst bewerkt:
Jurrie,

ik ben Marco de Nijs van Aero club Heemskerk.

ik heb een vraagje over de edge,

ik heb em ook aangeschaft.

Aleen heb ik een probleem met me zwaartepunt.

heb jij dat ook gehad?

En ja hoor, hij heeft zijn eerste 2 vluchten gemaakt.

Ten eerste het ontvanger gedoe, ik was op het veld en de reikwijdte was nog steeds bagger, toen naar huis gegaan en maar een andere ontvanger geprobeerd.
Ook niks waard, toen een PCM ontvanger geprobeerd en alle storing was weg!
Dus na nog een reikwijdte test op het veld maar ingevlogen.

Eerste indruk? Wou wat een rolluitslag, niet meer normaal, met minder als 20 graden uitslag rolt hij al als een gek!
Harriers zijn een beetje zenuwachtig en hoveren gaat er ook goed mee.
Als ik de volgende keer wat met de uitslagen kan experimenteren vliegt het zelfs nog beter :)
Ook de power van de motor is niet normaal, recht omhoog snap-rollend of wat dan ook en het blijft maar gaan!

Ik ben kortom zeer tevreden met het resultaat.
Ook is er video gemaakt, deze zal ik morgen proberen te maken.
En ja, de stickers komen er ook nog op :wink:

Een paar foto's:

IMGP2164.jpg

IMGP2167.jpg

IMGP2169.jpg

IMGP2174.jpg

ik had je net toegevoegd op msn, misschien kunnen we daar verder mee praten, gaat wat makkelijker

je zwaartepunt meet je net even voor je koker, waar je buis doorheen gaat van je vleugels.

als ik alles erin heb zitten, blijft hij naar achter hangen.

Back