Extreme Flight yak 54 88"

Leuk om te lezen dat er ook hier in nederland met dit toestel gevlogen wordt, zat een beetje rond te kijken en dit schijnt een erg goed vliegend toestel te zijn. Wordt op verschillende engelstalige forums als best vliegende yak van deze grootte genoemd en er zijn er veel om uit te kiezen. Hier een gigantisch lang topic over de yak: Extreme Flight 88" Yak - Build and Fly
Ben benieuwd naar jullie verdere vliegervaringen!

Ik heb vanmorgen ook de 88 inch Extreme Flight yak opgehaald:)
Ben er zeer tevreden over tot zoverre...alles netjes verpakt..beschrijving best duidelijk..
Landings gestel en staartwieltje zitten er al onder..dadelijk ga ik alle roeren lijmen ..en dan schiet het zo op...wens jullie nog veel plezier met de yak...

ik snap het niet zo goed meer. eerst koop je mijn extra. vervolgens verkoop je die. dan ruil je mijn yak, dat word een heel verhaal. vervolgens verkoop je die weer. mijn website is pilot-pensacola.nl vervolgens zie ik www.pilot-cornelis.nl in je naam staan. vervolgens krijg ik vele pb's van andere mensen dat je mijn foto's op internet post. en ten slotte zie je mij en bas een 88 inch ef yak bouwen en nu meld je dat je die ook 1 hebt. is dit allemaal toeval???

nou na een avond meten aan mijn yak zijn we tot een conclusie gekomen. van achter het toestel gezien hebben we van bijde vleugels en stabilovlakken de instelhoeken gemeten. zowel de rechter als de linker vleugel staan precies op 0 graden. de linker stabilo staat ook perfect op 0 graden. de rechter stabilo staat op - 1.25 graden. dit verklaart ook mijn trim op de aileron naar rechts. middels de duvel te verplaatsen hoop ik het stabilo recht te kunnen monteren. wanneer dit in orde is. ga ik opnieuw testen in de lucht en houd ik jullie uiteraard zo spoedig mogelijk weer op de hoogte. ik verwacht dat het aanpassen van het stabilo vrij eenvoudig te doen is.

nu nog hopen op goed vlieg weer. want dat is iets wat weer gigantisch tegen zit.

gr john

ik snap het niet zo goed meer. eerst koop je mijn extra. vervolgens verkoop je die. dan ruil je mijn yak, dat word een heel verhaal. vervolgens verkoop je die weer. mijn website is pilot-pensacola.nl vervolgens zie ik www.pilot-cornelis.nl in je naam staan. vervolgens krijg ik vele pb's van andere mensen dat je mijn foto's op internet post. en ten slotte zie je mij en bas een 88 inch ef yak bouwen en nu meld je dat je die ook 1 hebt. is dit allemaal toeval???

Ik wilde het niet zo uitspreken op internet, maar dat waren EXACT mijn gedachten al John, volgens mij heb je een ontzettende stalker:) (dit gaat wat verder dan bewonderaar;):))

Grt.

Dat ie niet meer durft te posten nu:D

Kreeg deze pb;

waarom durf je je mond niet open te trekken tegen mij??:S
hier op iedereen commentaar hebben :S jij en john moeten goed door gaan met dat arrogant gedrag...dan zullen jullie je zelf nog wel is tegen komen...ik weet dat er al mensen zijn die zich aan jullie ergeren..dus ga zo door;) dan komen jullie er zeker niet !!

misschien is het bij deze beter om te stoppen met deze onzin. elkaar zwart maken doen we vanaf nu wel op het veld maar niet op het forum. misschien een idee om weer on toppic te gaan.

vandaag heb ik de instelhoek wat veranderd. ook de motor gaat nog iets omhoog. ik hoop snel goed vliegweer te hebben en een degelijke cameraman. snel houd ik jullie weer op de hoogte.

gr john

En anders is John ook van harte welkom om eens bij ons op de club langs te komen om wat videomateriaal te scoren:D

Grt.

henry ik houd je wel op de hoogte via onze clubsite. komt goed. ik weet dat je prachtige foto's kunt maken en hoop dat dit ook gaat gebeuren dat is weer leuk opfris materiaal voor mijn en de club z'n site.

gr john

Back