Span 122 cm
Deze gekregen, na een paar verstevigingen in de romp , vervangen van stabilo servo, motor inbouw, nieuw onderstel en centreerpin van de vleugel ziet deze er zo uit.
Bij het invliegen ging het goed mis, moest veel te veel down trimmen en terwijl ik er mee bezig ben geraak ik wat te ver weg en had niet door dat ik al voorbij een rij bomen was op 200 m van de piloot box resultaat bij het terug keren zak ik iets en eindig in in een boom.
Resultaat vleugels totaal los , spant aan achterzijde vleugel gebroken en gebroken prop .
Dus 2 vleugels in aanbouw met schuimkern en 1.5 mm half harde balsa als indekking .
DE vleugel verbinder en de vleugel buizen heb ik gebruikt in de nieuwe vleugel, om alles uit te lijnen heb iki een gleuf in het schuim gesneden en alles op de romp uitgelijnd , de vleugel buizen vastgezet met spuitbus hardschuim en laten uitharden en dan de versteviging aan het einde van de vleugelbuis gelijmd,
Deze gekregen, na een paar verstevigingen in de romp , vervangen van stabilo servo, motor inbouw, nieuw onderstel en centreerpin van de vleugel ziet deze er zo uit.
Bij het invliegen ging het goed mis, moest veel te veel down trimmen en terwijl ik er mee bezig ben geraak ik wat te ver weg en had niet door dat ik al voorbij een rij bomen was op 200 m van de piloot box resultaat bij het terug keren zak ik iets en eindig in in een boom.
Resultaat vleugels totaal los , spant aan achterzijde vleugel gebroken en gebroken prop .
Dus 2 vleugels in aanbouw met schuimkern en 1.5 mm half harde balsa als indekking .
DE vleugel verbinder en de vleugel buizen heb ik gebruikt in de nieuwe vleugel, om alles uit te lijnen heb iki een gleuf in het schuim gesneden en alles op de romp uitgelijnd , de vleugel buizen vastgezet met spuitbus hardschuim en laten uitharden en dan de versteviging aan het einde van de vleugelbuis gelijmd,