ezrun 5.5t 6000kv

ik kom er maar niet uit hoe ik hem moet aansluiten.

uit de regelaar komen drie draadjes,

rood, blauw en geel.
alleen op de motor heb ik geen draadjes dus ga ik er op solderen met een 4mm goud stekker zodat ik hem snel kan wisselen.

in de beschrijving of op de motor staat nergens welke draad waar op moet.

kan iemand mij a.u.b helpen ik heb internet en het forum al doorgespit en kan deze nergens vinden.

alvast bedankt iedereen.

Het maakt totaal niets uit waar welke draad op gaat !!

Succes !! (mocht de motor de verkeerde kant op draaien kan je gewoon willekeurig 2 draadjes wisselen)

als het goed is staan er in de handleiding, of ergens op internet welke motorpool wat is, A, B of C.
Die letters staan ook op je regelaar, gewoon overeenkomend aansluiten.

je hoeft ze overigens niet in die volgorde aan te sluiten, als je ze verkeerd aansluiten dan zal de motor hooguit de verkeerde kant op draaien. :)

alleen wel de middelste draad van de ESC op de middelste aansluiting op de motor aansluiten, de buitenste twee maken niet uit. Als de motor de verkeerde kant op loopt ook de twee buitenste draden omdraaien

als het goed is staan er in de handleiding, of ergens op internet welke motorpool wat is, A, B of C.
Die letters staan ook op je regelaar, gewoon overeenkomend aansluiten.

alleen wel de middelste draad van de ESC op de middelste aansluiting op de motor aansluiten, de buitenste twee maken niet uit.

Dit is echt allemaal onzin.
Het enige wat klopt: gewoon aansluiten, en als hij de verkeerde kant op draait, twee willekeurige polen verwisselen.
Overigens, je zegt dat aan je motor geen draden zitten... er zit toch wel iets waar je ze aan kan solderen?

Voor degene ^^^ die de EZrun motor niet kent, er zitten gewoon bulletconnectors op
victory4000kv85tbrushlessmotor01.jpg

EDIT: Ik weet dat mijn uitleg onzin is, maar het is vaak wel de makkelijkste uitleg voor nieuwkomers op het brushless gebied ;)

:D
alleen wel de middelste draad van de ESC op de middelste aansluiting op de motor aansluiten, de buitenste twee maken niet uit. Als de motor de verkeerde kant op loopt ook de twee buitenste draden omdraaien

Je reinste onzin wat je daar schrijft hoor:onweer:Frederik

zoo thanxxs allemaal!

reden dat ik dit vraag is dat mijn motor niet goed draait.
hij hapert met optrekken alsof hij niet genoeg stroom krijgt.

o god o god ik schaam me zo :confused:

ik bedenk me net dat ik mijn esc nog niet heb gekalibreerd :rolleyes: stommmmm
als ik vanmiddag thuis ben ga ik dat eens proberen.

kan het daar aan liggen?

hmmmmm ik heb nog steeds last van stotteren. zodanig dat er niet mee te rijden valt. zodra je vol gas geeft dan stopt hij en doet hij niks tot je weer gas geeft.

wat moet ik nou?

probleem opgelost!

wat ik heb gedaan,

1. koop een fatsoenlijke lader.

GT_A606D_1.jpg

2.koop een fatsoenlijk accu liefst een lipo in dit geval!

FUL_4250HC.jpg

jongens wat een verschil!!!! je weet niet wat je meemaakt als je naar lipo overstapt geweldig gewoon!!!!!

Doe je aub wel even opletten dat je de bevestegings boutjes niet te lang zijn want dan gaat ie ook stotteren en heb jeje motor zo kapot.
Heb afgelopen weekend 2 motoren naar de ratsmedee geholpen @#$!@.
(de boutjes van de motor raken dan de "spoel")

Back