Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
geen idee waar je hebt over het met dat instrijken en epoxy... geen verstand van maar ik denk dat ik toch maar voor de VXL gabtw, de EZ regelaar is makkelijk waterproof te maken, gewoon instrijken met epoxy...
De fan niet, die doet het nog prima onderwater...![]()
Maar de VXL set is toch wel beter denk ik..![]()
echt ?btw, de EZ regelaar is makkelijk waterproof te maken, gewoon instrijken met epoxy...
De fan niet, die doet het nog prima onderwater...![]()
het lijkt mij van niet...echt ?![]()
er is geen oude of nieuwe, volgens mij gewoon 1 model VXL setjeIk heb zo'n setje van yeah racing, het is het zelfde model met andere kleuren
en ik ben er zeer te vreden over.Een nadeel is dat je elke keer weer dubbelzijdige tape nodig hebt.
Als het goed is, is die waterproof want ik heb door zeiknatte grasvelden gereden.
Voor de zekerheid vraag ik je of je misschien een linkje sturen welke je misschien wit kopen, want er is een oude en een nieuwe.
ik heb de nieuwe.
ik bedoelde het ezrun setje.
tja, maar het velineon setje ( VXL ) was maar 95 euro ( 2e hands ) dus ong de zelfde prijs als een EZrun toch?'t is zeer eenvoudig. Als je kijkt naar kwaliteit op zich, ga dan voor de VXL set of een set van Losi of van LRP.
Als je echter prijs/kwaliteit bekijkt, dan is er niets beter dan de ezrun/novatech/HK dingen... Kosten een pak minder, en ze gaan ook als de brandweer.
Spreekt voor zich dat ik die lijn niet wil doortrekken als je in 1/10e tourings competitie begint te rijden enzo, maar voor wat bashen in een Rustler...![]()