Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die ziet er wel goed uit maar ik vind het een beetje zonde om alleen voor de ezrun een hele soldeerset te kopen want solderen doe ik niet vaak.
Maarja het is 20 euro dat is wel redelijk en misschien ook wel handig voor als ik mijn led verlichting wil aansluiten.
of als je geluk hebt doen ze dat wel voor een prijsje bij de lokale modelbouwwinkel, maar zo een soldeerbout is zeker geen weggegooid geld en is zeer handig voor deze hobby.
Ik heb een hele lekkere 30w; met een knop om hem te "turbo chargen" naar 130w maar die gebruik ik eigenlijk alleen om hem warm te stoken... iets van 20e voor betaald inclusief de stand bij de locale electronica zaak...
ik had hem bij ebay besteld. Hij werd geleverd vanuit hong kong ik heb 2 weken zitten wachten. ik denk dat je hem morgen of overmorgen wel hebt. ligt er natuurlijk ook aan wanneer de verkoper hem heeft verzonden!