f-14 tomcat philip avond schaal 1/10

hallo

ik ben bezig met een philip avond f-14 tomcat maar nu mis ik nog een paar bouwtekeningen.
is er iemand die ooit of nu 1 aan het bouwen is en de bouwtekeningen heeft liggen die ik kan mag over nemen??

ik hoor het graag van jullie!!

en bouwverslag komt zeer snel!!

cheers

Hoi,

Ik heb als het goed is de complete set tekeningen.
Deze heb ik van Hobbybarn laten komen samen met de canopy.
Als je kan aangeven welke tekening je mist kan ik hem misschien laten kopiëren.

Nog een vraagje, heb je de spanten misschien als digitale tekening of heb je die zelf uitgezaagd.

Ik ben in ieder geval zeer benieuw naar de foto's en het bouwverslag.

hallo

nou het mooiste zou zijn dat ik alle tekeningen van u kan overnemen (kopie).

de spanten heb ik zelf uitgezaagd (heel veel werk)

de tekeningen die ik heb zijn niet 1op1 dus moest alles vergroten en uit knippen!

ik zal deze week even een paar foto's posten of mailen! stuur anders even een P.B met mail adres!

m.v.g niels

hallo

ik ben bezig met een philip avond f-14 tomcat maar nu mis ik nog een paar bouwtekeningen.
is er iemand die ooit of nu 1 aan het bouwen is en de bouwtekeningen heeft liggen die ik kan mag over nemen??

ik hoor het graag van jullie!!

en bouwverslag komt zeer snel!!

cheers

ik ben twee jaar geleden ook begonnen aan zo'n tomcat ik heb er een paar maanden aangewerkt en toen opgeborgen, twee jaar later was ik mijn hobbyhok aan het opruimen toen kwam ik hem weer tegen en ik heb besloten om hem nu af te maken ik zit er over te denken om hem electrisch te maken maar mijn vraag is wie weet hoe zwaar zo'n model is.
mijn tekeningen zijn ook niet compleet

Back