F-14 Tomcat

zou nu eind mei worden.........m'n geduld wordt aardig op de proef gesteld!!!! ondertussen een Skymaster L39 van een vriend onder handen aan't nemen.... had't toestel tweedehands gekocht, maar moest toch één en ander aan aangepast worden........ toch iets om me mee bezig te houden dus......

Wim

full
full
full

Eindelijk, de eerste foto's............ heb wel gemerkt dat de nose art niet is wat ik gevraagd had, mogen ze daar nog aanpassen dus.... blijkbaar enkel nog wachten op de nieuwe actuators voor de vleugels........

Laatst bewerkt door een moderator:
Oe Wim, dat ziet er geweldig uit :thumbsup:

Ff nieuw spuitklusje dus nog en dan opsturen maar!

Blijkbaar staat't er op één kant wel al juist op....... dus juist andere zijde nog aanpassen en dan is't in orde.....
enkel nog wachten op de nieuwe actuators, en hij kan mijn kan op!!

full

Vette bak!!!!
Pampa 2015? Kunnen we m dan zien vliegen?? [emoji2]

hey, thx!

net nog bericht gekregen dat de nosecone al in de paintshop is, en dat de actuators volgende week aankomen....... dan QC, en dan shipping....... aftellen!!!

Pampa 2015, wie weet.....ben niet zo gek op vliegen op een show........... ga er 't weekend van 21/6 wel nog es vliegen als alles goed gaat, dan gaan de F15 en de Scorpion mee..........

Wim

The Tomcat has landed!

heren, eindelijk! netjes geleverd, zonder beschadigingen! me happy!!!!

full

full

full

full

full

Oeh wat mooiiiiiiii!!!!!!

Daar zal je zeker happy mee zijn, veel plezier met de afbouw.

Grt,
Berto.

haha, ja, héééééééééééééééééél happy!! nu eerst nog wat spullen verzamelen, en dan es beginnen plannen waar alles gaat komen..... wil er liefst niks van lood in, zal zo al zwaar genoeg worden!!

staan nog op de shopping list: powerbox Royal en bus-converters, een lading batterijen, UAT's, en een paar tiental meter bekabeling, lol!!!

Oeh wat mooiiiiiiii!!!!!!

Daar zal je zeker happy mee zijn, veel plezier met de afbouw.

Grt,
Berto.

Back