Ik heb beide toestellen en beide hebben een gelijke Fan 90mm 1900kv Inrunner met 9Blads
Nu is het zo dat de F-16 rond de 132A verbruikt De uitlaat is echter 76mm
De Stinger echter verbruikt 115A de uitlaat 83mm en bovendien sneller is (wel iets lichter)
zou die 7mm uitlaat zoveel uitmaken ?
de inlaat van beide toestellen zijn compleet anders dus niet zomaar op te meten
van de F-16 zou ik dmv wat inlaatschotjes te verwijderen meer inzuig kunnen creëren
of is de inlaat zoveel van belang.
Normaal is het 90mm naar 80mm van 80mm naar 70mm enz.
maar waarom zit er ruim 17A verschil in.
het liefst zou ik natuurlijk de ampere's naar beneden willen hebben van de F-16
mvg Andre
Nu is het zo dat de F-16 rond de 132A verbruikt De uitlaat is echter 76mm
De Stinger echter verbruikt 115A de uitlaat 83mm en bovendien sneller is (wel iets lichter)
zou die 7mm uitlaat zoveel uitmaken ?
de inlaat van beide toestellen zijn compleet anders dus niet zomaar op te meten
van de F-16 zou ik dmv wat inlaatschotjes te verwijderen meer inzuig kunnen creëren
of is de inlaat zoveel van belang.
Normaal is het 90mm naar 80mm van 80mm naar 70mm enz.
maar waarom zit er ruim 17A verschil in.
het liefst zou ik natuurlijk de ampere's naar beneden willen hebben van de F-16
mvg Andre
Laatst bewerkt: