F-22 vernieuwde versie puscher

Dat van inkdeco van conrad wist ik niet, ga het meteen bestellen,
Is wel prijzig maar wel de moeite waard.

Normaal gebruik ik ook Glitsa, op jou advies, maar omdat ik dus stickerpapier ( lees etiketten )gebruikt heb kon ik geen Glitsa gebruiken daar het dan gaat opbobbelen. Dat is ook de reden geweest dat ik die lak gebruikt heb.

Jan,

Als je twee pakken koopt en nog iets dat je boven de 20 euro komt kost het geen verzend kosten.
Gebruik je de kwast of spuit je de lak er op?
Als je inkt nog niet erg droog is gaat het met de kwast strepen, daarom spuit ik tegenwoordig de lak er op en staat het mooier.

Hans.

Laatst bewerkt:
Hans, de Gripen heb ik met een sponsje gedaan en de F-16 heb ik gespoten.

En bij Conrad hoef je ook geen verzendkosten te betalen als je met IDeal betaald.
Je moet alleen een toeslag betalen wegens een te lage bestelwaarde als je onder een bepaald bedrag zit en dat is € 8.--extra.

Schuren doe ik met van die vierkante blauwe met schuim aan de andere kant, ik dacht 350.
Afwerken doe ik met waterproof 600.Plamuur gebruik ik gewoon spachtel filler bij de action voor een paar euro's.
Jan, dat bedoel ik nu, je moet boven de 20 euro komen dan kost het niks.

Hans.

Laatst bewerkt:
goeiemorgen hans!

wat denk je ? word het vandaag wat met (in)vliegen?..
als we gaan heb ik 2 kisten om te maidenen , nu nog kiezen welke ik meeneem :D

Hoi Hans... wellicht wat gedateerd, maar ik ben benieuwd wat voor plamuur jij gebruikt.

Uhhh sorry moet ook verder lezen "spachtel filler bij de action" :mrgreen:
Naar ik begrijp... ieder ander (fijn) plamuur? Zolang er maar geen oplosmiddelen in zitten?

Back