F/A 18 HORNET (1/7 scale) Yello aircraft

Hallo

Ik heb sins een tijdje een F/A 18 HORNET (1/7 scale) van Yello aircraft en nu ben ik benieuwd of er hier iemand op het forum ervaring heeft met deze kist v.w.b. vliegeigenschappen, roeruitslagen,minimale thrust turbine,rechte thrustpipe of broekstuk,etc. etc.

Alle informatie en suggesties zijn welkom.

Hieronder ook nog een paar foto's van de bouw en het bijna eindproduct, zie ook mijn fotoalbum.
full

full

full

full

full

full

Gr Theo

Laatst bewerkt door een moderator:
Allemachtig.................. wat een mooi..............................zwembad ;)

Ik zie....... een heleboel vrouwen in bikini voor me hihi

Laatst bewerkt:
Haha, Edwin toch :teacher: ;-)

Ga liever bouwen................... :yes:

Wil hem wel invliegen hoor ;-)

Maar, misschien deze ook een keer "gast"vliegen op de hei, net als de F-15?
Die heb ik toenertijd gemist dus heb er zelf maar 1 aangeschaft ;-)

Hoop je een keer te ontmoeten Theo.

Grt,
Berto.

Ik denk dat je er verstandig aan doet om je vragen op rc-universe te plaatsen betreft deze kist.

daar zit yello aircraft zelf ook op het forum en er zijn daar een heleboel mensen met ervaring van deze kist.

gr maikel

ha theo,

dat is weer een mooie jet erbij!!
hoop hem een keer op ons veld te zien
zal dan wel weer wat foto`s voor je schieten:)

Grt,
stephan

Wil hem wel invliegen hoor ;-)

Maar, misschien deze ook een keer "gast"vliegen op de hei, net als de F-15?
Die heb ik toenertijd gemist dus heb er zelf maar 1 aangeschaft ;-)

Hoop je een keer te ontmoeten Theo.

Grt,
Berto.
Ja klopt, is weer bijna 2 jaar geleden, wie weet kom ik met deze ook eens langs als ik er de nodige vliegervaring mee heb

Ik denk dat je er verstandig aan doet om je vragen op rc-universe te plaatsen betreft deze kist.

daar zit yello aircraft zelf ook op het forum en er zijn daar een heleboel mensen met ervaring van deze kist.

gr maikel

Goed idee Maikel, zal ik eens doen want hier in ned. vliegen er volgens mij niet zo veel, of misschien wel helemaal geen.

Gr Theo

Hee Theo,

klopt, was dat ik niet kon anders was dat mijn eerste kennismaking geweest met het turbinevliegen.

Aan de andere kant misschien maar goed ook ;-)

Maar als je er mee overweg kan dan ben je wat mij betreft van harte welkom, even overleggen met het bestuur dat dan wel maar dat lukt dan wel hoop ik.

Waar vlieg je normaal?

Grt,
Berto.

Hee Theo,

klopt, was dat ik niet kon anders was dat mijn eerste kennismaking geweest met het turbinevliegen.

Aan de andere kant misschien maar goed ook ;-)

Maar als je er mee overweg kan dan ben je wat mij betreft van harte welkom, even overleggen met het bestuur dat dan wel maar dat lukt dan wel hoop ik.

Waar vlieg je normaal?

Grt,
Berto.

In den bosch op een 80 mtr veld en ik ben lid van PMF, (Pampa)

Gr Theo

Back