F15 Ait-tec/liebetrau

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Firma Air-Tec uit Duitsland?
Ik ben nu al zeker 1,5 jaar bezig een paar onderdelen te bestellen voor mijn F15 die in aanbouw is.
Op Jet Power vorig jaar had de eigenaar een aantal onderdelen voor mij bij, maar helaas niet alles, nu reageerd hij niet meer op mail en telefonische is hij niet te bereiken.(en een aantal onderdelen heb ik helaas al betaald)
Zijn er mensen die wel contact hebben met deze firma?

Mijn F15 kwam destijds nog van Jet-team Liebetrau af, maar die heeft alles verkocht aan Air-Tec.
Nu wacht ik nog steeds op een setje elevators en luchtinlaten:mad:

MVG

Edwin.

winkel besprekingen zijn niet toegestaan op forum
let wel het is vakantietijd nu dus reacties kunnen even duren op het moment

winkel besprekingen zijn niet toegestaan op forum
let wel het is vakantietijd nu dus reacties kunnen even duren op het moment

:offtopic:Ik heb ook even zitten twijfelen of ik dit draadje zou moeten starten en heb de regels even nagekeken.

Praten over een winkel mag best, ook vertellen waar ze zitten en wat hun assortiment is is geen probleem. Echter, zodra het gaat uitmonden in negatieve of extreem overdreven positieve uitingen zullen we ingrijpen. Het mag niet zo zijn dat er op deze manier sluikreclame gaat worden gemaakt

Het is niet mijn bedoeling om een winkel af te kraken, wil alleen weten of er mensen zijn die wel contact hebben met deze firma en op wat voor manier.
:ontopic:

MVG

Edwin.

Ik krijg nog steeds geen contact met deze Firma, echt niemand hier die er zaken mee doet of heeft gedaan?

MVG

Edwin.

Nope, blijkbaar niet....:nooo: Het lijkt er op dat je elders moet gaan scharrelen of zelf maken. Hoe groot is jou F15, welke schaal? Er zijn diverse F15 kit's op de markt, misschien onderdelen passend maken van een andere kit?

Groetjes,
Gerald

F15

Welke schaal deze F15 is weet ik niet, romplengte is 2.45 en span 1.63.
Ik heb bij hem een spantenset, inlets en stabilo's besteld.
De spanten heb ik vorig jaar op Jetpower gekregen(helaas niet eens compleet), de inlets waren nog niet klaar, maar heb ik wel betaald aan hem :confused:

Ik zal hem waarschijnlijk wel zien op Jetpower en hem er zeker op aanspreken, maar had gehoopt op een of andere manier contact met hem te hebben VOOR Jetpower, zodat hij de spulletjes mee kon nemen.

Zelf maken is een optie en als het echt niet gaat lukken zal het daar wel op uitdraaien.

MVG

Edwin.

Jet Power

Net voor jetpower heb ik Thorsten van Air-Tec voor de zoveelste keer een mail gestuurd, deze keer reageerde hij vrij snel en zou de onderdelen meenemen naar Jetpower.
Op jetpower had hij alleen de elevators bij en geen luchtinlaten.
De mal was schijnbaar kapot :confused:
Ik heb met hem maar afgesproken dat ik de luchtinlaten zelf maak.
Ik ben nu 2 jaar bezig om alles compleet te hebben en ben het een beetje zat aan het worden.

Hij had nooit meerdere emails van mij ontvangen zei hij en de telefoon ging de hele dag, maar daar had hij geen tijd voor om die op te nemen.

Maar goed, ik heb nu bijna alles en mijn geld voor de luchtinlaten heb ik terug, dus ik laat het hierbij rusten.

Iedreeen bedankt voor de reacties, ook via PB.

MVG

Edwin.

Back