F15 Filmpje

Prachtig kreeg een belletje van mijn moeder dat er vliegtuigen op tv waren,
wat zouden we toch zonder die oplettende moedertjes zijn.

En ja hoor daar staan ze dan Gerard en Gerald met de F16 op de voorgrond.

Een leuk stukje TV waarbij het schaalwedstrijdvliegen centraal staat en een leuk gesprek met uitleg aangevuld wordt met mooie vliegbeelden.

Wie van de heren de eerste Wereldkampioen gaat worden, daar zijn ze het nog niet overeens:rolleyes: laten we hopen dat we dat nog gaan meemaken in de toekomst.

Ton

Vader en zoon Rutten deden onze hobby heel goed uit de verf komen als een professionele en uitdagende hobby! :thumbsup:

... heb eens een programma gezien waarin we een heel ander stempel opgedrukt kregen.

Was inderdaad een mooi stuk op de TV. Ben benieuwd wie als 1e 1e op een WK gaat worden. Goede reclame voor de modelvliegsport. Het is binnenkort ook op de site van de KNVvL afd modelvliegsport terug te kijken.
Ik wil trouwens de uitzending ook wel voor je op DVD zetten als je dat wilt. Geef ik hem volgende week wel aan Gerard mee.

En hier is die dan.
Geweldig mannen.

Veel kijk plezier.
Han.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het modelvliegen lijkt wel een media hype
hier een reportage bij dwdd en over een week de lang verwachte reclame van de Spit-s

Erg goeie reclame voor onze hobby :thumbsup:
En een mooie ontspannen reportage:p

Leuke reportage!
Goed gedaan Gerald en Gerard :)

@Han,
Bedankt voor het filmpje. Ik heb hem meteen even op de clubsite gezet :D

groeten,

Michiel

Heel mooi stukje ter promotie van onze prachtige hobby.

Klasse jongens. :thumbsup:

Maarten dank voor het plaatsen van de link!
Daar komt onze hobby even mooi uit de verf :D

Gaaf gedaan heren Rutten! chapeau! :yes::yes::yes:
En wat een gave kisten zeg!

Groet, Ralf

Thanks all...:zon:.....vond het ook erg leuk om eens mee te maken, heel bedrijf zo'n show, ene.....het was dus écht live ook nog eens! Van tevoren wel wat vragen gehad met co-producer maar het uiteindelijke gesprek met Mathijs was geheel spontaan en niet voorbereid, lastig om zo naar antwoorden te zoeken in zo'n snelle show. S'middags met pa een aantal items doorgenomen wat wel en vooral wat niet te zeggen maar daar kom je in zo'n gesprek toch bijna niet aan toe. Maar achteraf helemaal niet ontevreden nu ik het eens een keer terug heb gezien;)

Effe vraagje, er is ook een voorstukje voor reclame blok geweest......, iemand dat toevallig ook opgenomen???

Groetjes,
Gerald

DWDD_gruppo.jpg

Ik denk dat jullie tevreden en trots mogen zijn met/op de wijze waarop jullie jezelf en de hobby gepresenteerd hebben. :thumbsup:

Geen rare dingen gezegd, geen domme opmerkingen gemaakt, geen ge-'uh . . . ', etc.etc. ;)

(Sssssssst . . . Niet verder vertellen! D'r zit natuurlijk niet een echte schietstoel in! Toch? :confused: )

(Weer iets heel anders als die reclame van Heineken over een man met een zender die de lucht in kijkt,
en dan het onderschrift: "Het blijft toch je vader . . . " :mad: Waar halen ze het vandaan??? :rolleyes: )

jan.

Laatst bewerkt:
(Weer iets heel anders als die reclame van Heineken over een man met een zender die de lucht in kijkt, en dan
het onderschrift: "Het blijft toch je vader . . . " :mad: Waar halen ze het vandaan??? :rolleyes: )jan.

Dat is de vader van Mr Bean:hammer: lid van de PMF(B)

ps die schietstoel ziet er anders wel erg echt uit :wink:

Mooi item in de wereld draait door!
Gisteren op mijn werk: "Jij hebt zeker wel de wereld draait door gezien met die modelstraaljager?" Ik: eeuuhhh?

Zo te lezen ben ik niet de enige die het niet wist, maar gelukkig is er nog uitzending gemist.
Mooi werk jongens!

Hoe is het contact met DWDD tot stand gekomen?

Hoi Ron, heel toevallig; paar weken geleden werd m'n pa benaderd door een free-lancer die een serie had in enkele dagbladen. Hij maakte een stukje over sport in de familie (in de genen...) Dat stukje werd vervolgens geplaats in NRC met een foto erbij van mijn F16. Dat werd vervolgens weer heel toevallig opgepikt door DWDD redactie die ons daar weer over benaderde..... Voor het geval je nieuwschierig was, geen actie van onze zijde, kwam heel mooi aanwaaien zullen we maar zeggen en hebben we dankbaar gebruik van gemaakt:).

Hieronder een scan van het artikel, text iets groter gelaten zodat je het nog kunt lezen. (Let niet op pengeschreven text.....is ook maar zo doorgestuurd.....:neutral:)

Groetjes,
Gerald

NRC_knipsel_9-2-08.jpg

NRC_knipsel_9-2-08_text.jpg

Back