F15 Twin

• Topicstarter Topicstarter luc.denissen
  • Startdatum Startdatum
L

luc.denissen

Guest
Heb nu een aantal jaartjes met de Easystar van Multiplex bij mij achter boven de weilanden gevlogen, nu wil ik graag een nieuwe toestel met wat meer mogelijkheden. Maar omdat het bij mij maar eens soort van bij hobby is wil ik er niet al te veel aan uitgeven, zodoende ben ik op www.hobbyking.com uitgekomen.

Daar zag ik de F-15 Twin RTF set staan voor 130 dollar(inc. verzendkosten), zie deze link.
Mijn vraag is nu, is dit een geschikt toestel voor iemand die alleen ervaring heeft met de 3 kanaals Easystar? Of zijn er misschien vergelijkbare toestellen met zelfde of lager prijskaartje die ik beter kan aanschaffen?

Ook moet ik dus landen op een weiland, kan ik dan gewoon het landingsgestel verwijderen of zijn hier elegantere oplossingen voor?

Luc

hoi luc
ik zou zelf voor een mpx funjet gaan
is veel sterker en kan een ruwe landing op gras veel beter aan
de jet die je wil kopen is wel mooi om tezien maar kwetsbaar en electronica is ook echt goed.
daarbij is hij ductedfan en als je gewent ben en hij is nog heel kan je hem moeilijk
nog sneller maken
terwijl je bij een funjet makkelijk motor en prop kan veranderen
voor t gezicht is zn chinees toestel wel heel leuk veel details
maar voor t vliegen heb je veel meer aan een fun jet
als je een fun jet neemt en een 2700kv tunery (hobby king)
40/50 amp regelaar en je begint met een 3s 2200mha lipo heb je een rap kissie
120/150km/h wil je nog sneller neem je een 4s lipo gaat ie bijna 200km/h
en de kosten vallen ook mee
funjet nieuw of gebruikt zijn redelijk betaalbaar
mocht je hen stuk vliegen is hij meestal snel te repareren
en een nieuwe kit is overal verkrijgbaar
mvrgr vinni

Vinni, bedankt voor je tip.
De Funjet van mpx lijkt me idd beter toestel voor mij, makkelijker zelf aan te passen en te repareren. Verder ziet dit toestel er ook stuk degelijker uit, wat belangrijk is om te kunnen landen op gras. Ga hier eens wat meer informatie over verzamelen.

Luc

hoi luc
je zal geen spijt krijgen van een mpx funjet
niet zo mooi als de f15 maar veel langer plezier
en op 4 meter hoogt zie je toch niets meer van de details van de f15
veel vliegplezier en hou hem hoog

Back