F16 dual schaal 1 op 5

Misschien is dat een optie voor de toekomst in het kader van bezuinigingen ;), dit is goedkoper dan 1:1 en als je het goed doet ziet het publiek het verschil niet haha.

Ik kan em niet zien maar vermoed dat het deze is. Deze heb ik als bureaublad ;).

full

Dit is de nog voor de grote refit (spuit beurt).
Hij is nu weer als nieuw.​

Laatst bewerkt door een moderator:
nee, was een foto die vandaag genomen is:

Mike de Bruijn
Today the Turkish Solo Display F-16 made a flyby overhead the famous grass runway of Texel Airport during a photomission in the area. Picture made by Frank Crebas van bluelifeaviation.nl .:. Bluelife Aviation.

turkse solo demo kist dus... met rookpods een vertical climb boven texel... zag er wel erg cool uit :).

Vandaag de plug gebracht, eindelijk zie ik hem zelf ook in het daglicht. Het aluminium ziet er dan heel anders uit kwa kleur.

full

full

full

full

full

full

Vandaag in het echt mogen bewonderen, en het is super mooi !!!!!!!!!!!!!!
Had ook wel verwacht, dat Peter z'n eigen 1:5 shelter had meegebracht :)

Vandaag een prachtige dag op de open dagen veel geweld vooral de Turkse demo F16, deze had wel heel veel lawaai. :D
Nog een aantal forum lezers ontmoet, leuk.

Nog even twee paatjes​

full

full

Ik ook! Superrrr! Mooi gemaakt en respect voor de hoeveelheid werk!
Morgen nog een dagje en dan naar huis.... Feestje zit er al weer op... Hips! :-)

Schiterend
Petje af hoor
ik weet hoeveel werk dit is geweest
Dit is wel de mooist gebouwde mal geworden die ik ooit heb gezien

F-16 Dual 1:5

Peter,

dit is te gek!
Die plug is schitterend, ziet er waanzinnig uit in de zon!

P.S. kun je me even bellen?

Groet Hendrik-Jan

Super zo in het licht Peter! Heb hem helaas gemist omdat ik de show wou platen op de vrijdag en vandaag teveel regen helaas. Jammer maar ik zie hem vast nog wel een keertje in het echt.

Het word weer eens tijd voor een plaatje. De hoofdwiel deuren zitten op hun plekkie, wel grote lappen aluminium zeg, maar ja het kistje is ook zo groot :D.

full

full

Intussen ook de LAU 129 voor aan de tips getekend, kon op de open dagen mooi even wat foto's maken.​

full

Back