F16 dual schaal 1 op 5

Wijze woorden Ger, zal ze onthouden..hoop ik ;).

Ben nu de onderkant aan het voorbereiden voor de laatste series rivets.

Foto-AJL8PW8L.jpg

Met bewaking :rolleyes:.

Foto-REIJLGAL.jpg

Zal het tegen hem zeggen ;), het is dat ie niet echt praten kan maar hij lult de hele dag door.

Het grote sheet is klaar voor riveting, deze zijde heeft gelukkig maar enkele schroeven anders werd de behandeling dubbel.

Foto-KAVC8SHJ.jpg

Foto-FHIJHKDR.jpg

Volgende stap de LEF en seals.
Hier zitten de eerste seals op hun plek en worden de andere nog uit de plaat gehaald.

Foto-X88BMWEE.jpg

Beplating op zijn plek met uitsparing voor de seals.​

Foto-8R6LFVZJ.jpg

Tweede serie seals in place.​

Foto-BXZ78MFC.jpg

De LEF op 20 graden naar beneden, sluit mooi aan aan op de andere seals.​

Foto-6S8I3LKF.jpg

Foto-DY8DMBVR.jpg

Foto-DSTIQ8V3.jpg

hoi peter,

zeer mooi en fraai werk een buiging hiervoor :-)

ga je ook een werkende refueling deur maken?

gtjs
wim

Hoi Wim, dank je wel voor de buiging. Ik heb daar wel aan gedacht, ik heb tekeningen van het systeem en is makkelijk na te maken dus........... :rolleyes:, komt goed haha.

Grts,
Peter

De eerste launcer is bijna klaar, behoorlijke lange stok laat staan de amraam die er aan moet hangen :rolleyes:.
De geleiders er nog in frezen en dan ie de eerste klaar.

Foto-GFD4WSPN.jpg

Foto-F4ZBCOEK.jpg

Heel veel bloed zweet en tranen haha. Waneer gaat die F15 weer een de lucht in??? Bijna al weer een jaar geleden volgens mij.

Even een klein detail fotootje van de tip, onder die bobbel zit een stekker voor ik denk de launcer maar dat weten de experts wel ;).

Foto-SAQJASS6.jpg

Foto-OSGDKQME.jpg

Hey Peter, mooi werk hoor. Dat "knobbeltje" heeft me ook wat hoofdbrekers gekost, moeilijk om de juiste afmetingen te vinden. Jouw mal moet je niet meer gaan soppen, het is al een heel museum stuk zo....;)

Groetjesss,

(Morgen de mijne eindelijk na maanden verbouwing weer eens de sporen geven, :yes:)

Back