F16 dual schaal 1 op 5

Heb de flap er al af maar laat de lef nog even zitten, die kan er altijd nog af. De flap wil ik wel functioneel hebben al is het maar om te testen.

Groetjes

10420238_1572286216342169_6260071006971957101_n.jpg

10599620_1572286219675502_3371103264495477539_n.jpg

Hoi Peet.
Zo te zien aan het internal frame heb je de huid heel dun kunnen houden, wordt een lichte vlieger.
Mooi man dat dit al zover hebt kunnen verwezenlijken, monnikenwerk maar o zo moooooooi.
Op dit tempo zou de eerste waarschijnlijk volgend jaar al kunnen vliegen.

Saludos Ger.

Hoi Ger, ja eindelijk word het wat :D. De volgende gaat lichter worden dat weet ik nu al, het is niet voor niks een testkist haha.

En volgend jaar vliegt hij zeker:yes:,en aan zijn broer ga ik binnenkort ook al beginnen ;) want er zijn mallen die nu leeg zijn haha.

Groetjess

Dit is echt een gaaf project en eindeloos geduld hebben . Ik volg het al een tijd maar nu toch maar eens zeggen hoe een levens echt dit word .:worship:

Gr ronald

Prachtig Peter, het lijkt of er al met een kleine serie begonnen is?;)

Mooi werk hoor, ik hoop dat je mogelijk dit jaar een vlucht kan maken, geeft een grote voldoening! (misschien met tijdelijke retracts?)

Groetjes,
Gerald

;), Dit jaar eens vliegen zal wel lukken denk ik. We zien wel hoe snel dit zal zijn.
Met de huidige temperaturen buiten is het goed te doen maar heb er ook een radiator staan als het te koud word.

Ben je volgende week ook op de vergadering?

Back