F16 - F18 Superhornet

Hallo, ik zoek een tekening van een depron F16 of F18 superhornet of iets dergelijks.
Liefst een volle romp met impeller en 3 kanalen.

Maurits 8)

A daar is ie, dankje voor de link Noah. Ben al is eerder op deze site geweest, maar had om de een of andere reden de verkeerde in mn favorite staan.

Maurits,

Kijk hier eens naar?
Ik moet je wel zeggen dat om dit model te bouwen je wel veel ervaring met depron moet hebben.
Dit is een impeller en hier staan ook nog andere toestellen.

Hans.

Nou, ik ben de f 16 can Hans site aan het bouwen, maar ik moet na tot mijn spijt toch wel zeggen dat het een ongeordende gaos is, zou haast zeggen het slechtste bouwplan dat ik gehad heb, (zijn er ondertussen toch best een hoop)
Ben nu al bijna een uur aan het zoeken naar de onderdelen 2B en 2Fen 3C en nog een paar, maar vind ze nergens... :roll: ga denk ik het vliegtuig voor de rest zelf verzinnen want dit is dus bagger, of kan iemand mij vertellen waar ik moet kijken

Het is ID een caos, maar daar kan ik niks aan doen omdat de tekening niet van mij is.
De missende delen kan je het beste uit de doorsnede vinden en dan komt het wel goed.
Een beetje zelf inproficeren kan ook geen kwaad.

Hans.

Sorry voor mijn , een beetje overgereageerde reactie, maar ik hoop dat jullie kunnen snappen dat je een beetje geiriteerd bent, als je aan het bouwen bent en het lukt niet :wink:
Het word inderdaad een kwestie van zelf inproficatie.
Hopen dat het gaat lukken....

De vleugels heb ik geen profiel gegeven zoals op de tekening, daarom is het verwarrend.
Als je mijn bouwverslag bekijkt zul je het mischien beter begrijpen.

Hans.

Heb je bouwversalg al gelezen, mijn vleugels krijgen ook geen profiel, zit alleen nog een beetje in mijn maag hoe ik de elevons ga maken... aanstuurstangen liggen al...

Zo, de hele bovenkant is klaar en gelijmd, nu de onderkant en de neus nog...
Ik ben er nog niet helemaal achter of ik ga airbrushen of schilderen, maar het wordt in ieder geval het kleuren schema van de demo f 16 van de KLu, weet iemand een goede manier om de kleine kiertjes tussen de "belanking"op te vullen? Mijn vader dacht aan Acrylaat kit... ik dacht eerder aan een soort van Balsa filler, te koop bij de hobby zaak, maar daar kom ik de komende tijd niet meer...
Dus weet iemand een bij de bouwmarkt te koop product, dat licht en makkelijk schuurbaar is?

Ik gebruik zelf van die gaten vullers uit de Gamma of zo, het
moet wel lekker schuurbaar zijn.

Hans.

Ben net even naar de PRAXIS geweest en grote elastische gaten vuller gekocht, licht nu op een proefstuk te drogen, hopelijk vanavond aan de onderkant en neus beginnen....

Ben er ook nog niet helemaal uit of ik mijn cockpit van schuim of plastic ga maken...

Dat wel ja... Ik heb net de f16 in de plamuur gezet, zit nu op 123 gram, zonder iets erin. voelt erg sterk aan, ik ben voor 2 koolstof sparren gegaan ipv 1 , omdat ik heb een beetje wil overpoweren.

Hallo, ik heb nog een vraagje, hoe groot moet de uitslag van de roeren zijn om een beetje lekker te kunnen vliegen? en hoe hebben jullie de moter bedrading gedaan? hebben jullie hele lange moter aansluitkabels? of hele lange accu kabels? en hele lange ontvanger kabels? ligt de esc voor of achter in het vliegtuig?

Wartexx = looking for parts 11D and 11E............................
Dat word maar weer zelf iets verzinnen :wink:

Back