F16 - F18 Superhornet

Nog een vraagje, hoe zorgen jullie ervoor dat de prop de grond niet raakt? of is deze zo klein dat dat toch al niet gebeurd? er komt een 6x5 op bij mij denk ik.

Geen probleem, het breekt niet af zolang je in het gras land.
De roer uitslagen niet groot maken.

Hans.

Heb de roeruitslagen maar zo groot gemaakt als kon, kan ik ze altijd nog verkleinen op mijn zender :wink:
ik zal binnenkort eens een foto maken hoe hij er nu voor staat.

Zo, dit is er nu van geworden, de blauw is niet helemaal uitgepakt als ik hoopte , dus morgen word de blauw vervangen door een nieuwe, en er moet nog een laag zilver bovenop en dan lakken. Verder is de afterburner nog niet klaar, want de moter is nog niet beschikbaar, en de onderkant word het zelfde maar dan met orangje ipv blauw, ivm de zichtbaarheid.
Ik vind hem al met al best mooi geworden!

URL=http://img525.imageshack.us/my.php?image=1002414bx0.jpg]
1002414bx0.th.jpg
[/URL]

Gefeliciteerd, het ziet er goed uit op het eerste gezicht, nu nog de lucht in.

Hans.

tita, zou je toch nog eens een keer op willen meten wat de uitslagen zijn ? en gebruik je ook expo?
Ben er nu over aan het denken om een karretje te maken, met de mallen van de afterburner ed. en daar het vliegtuig op te leggen, en dan gas te geven en op te stijgen, het karretje achter latend. Zo hoef ik niet te gooien, denk je dat dat gaat lukken?

Wartexx zei:
Ben er nu over aan het denken om een karretje te maken, met de mallen van de afterburner ed. en daar het vliegtuig op te leggen, en dan gas te geven en op te stijgen, het karretje achter latend. Zo hoef ik niet te gooien, denk je dat dat gaat lukken?

bedoel je zoiets als
a813604-196-B-25_1.jpg
en
a813607-75-B-25_3.jpg

pff ik zou niet meer weten hoeveel depron ik heb gebruikt, maar ik schat ongeveer2 platen, en idd die wieltjes bedoelde ik, en dat wou ik gaan doen omdat ik voldoende power heb , maar mijn vliegtuig een beetje zwaar is, makkelijker opstijgen dus lijkt me, want hij kan met deze moter recht omhoog, dus lang heeft hij niet nodig.

Ik kan je de afmetingen niet geven omdat het model op het ogenblik niet vliegklaar
is en hangt lekker aan de zolder.
Als het te vel is kan je nog altijd op je zender aanpassen.

Hans.

ik stel gewoon twee heel uiteen lopende waarden in op me zender, dan kan ik in de vlucht, dmv een schakelaar kiezen welk het fijnst vliegt...

Is het niet handig om een topic over dit model te openen in het subforum electrovliegtuigen, zodat je er alle vragen van dien kan stellen. Dit is het subforum waar tekeningen worden gevraagd :wink:

HIj vloog!
Nog niet spectaculair snel, zoals ik had gehoopt maar ja, het zwaarte punt was niet goed, en de uitslagen iets verkeerd, maar zometeen komt de 2e vlucht!

Back