f16 phillip avonds

beste ,

ik zou ook willen starten met turbine vliegen en heb mijn voorkeur voor de f16
deze van avonds is zeer realistisch.

zijn er hier mensen die eventueel ook deze hebben?

gtjs
wim

Hoi Wim,

Ik ben er ook mee bezig maar heb hem effe opzij gezet i.v.m een F15 van avonds
deze jets vliegen fantastie`s als de F15 klaar is ga ik er weer mee verder zodat ik ze bijden deze zomer kan vliegen.

groeten michel

Hoi Wim, is idd een mooie bak en vliegt errug lekker, heb er hier ook en draadje over geschreven, is een aantal pagina's.........
http://www.modelbouwforum.nl/forums/showthread.php?t=19445

Hier een hele berg foto's:
http://foto.modelbouwforum.nl/thumbnails.php?album=470&page=1

Ik vlieg hem met een JG100 12kg turbine maar heb hem een jaar met een 8kg turbine gevlogen (ook vanaf gras) wat perfect ging.

Groetjes,
Gerald

P1090009.jpg

100_2831.JPG

hey,

leuk jullie te ontmoeten , ik ga de kit kopen tss kerst en nieuwjaar , ik zou er graag de g-booster 160 van graupner in willen plaatsen.
en als ook de volledige schaal setup dit gaat wel een tijdje duren alvorens deze vliegt maar het is en blijft een supper goed uitziend toestel

je zal er hier meer van horen als ik ermee bezig ben.

gtjs
wim

en jaja volgende week woensdag ga ik de kit halen dus nog even afwachten en dan kan het beginnen.

alle hints zijn welkom

gtjs
wim

beste,

ik loop eventjes voor op mijn project maar is altijd leuk als je op voorhand al weet welk kleurenschema je gaat gebruiken, en dat is na veel zoeken en zweten en denken toch dit geworden

wat vinden jullie hiervan

hey,

bedankt voor de fotos maar wil ook voor schaal gaan en dan lijken mij de militaire kleuren zoals het belgische grijs toch zeer mooi

gtjs
wim

hey,

bedankt voor de fotos maar wil ook voor schaal gaan en dan lijken mij de militaire kleuren zoals het belgische grijs toch zeer mooi

gtjs
wim

Makkelijker te spuiten misschien , maar wat je nou mooi vind aan een grijse kist.

En schaal heeft niks met de kleur te maken zolang er orginale van vliegen.

Die van Gerald vind Ik ook perfekt van optik en kleur.:thumbsup:

Mvg Johan

hey,

tuurlijk is zeker niks mis mee maar is denk ik ook een beetje smaak van persoon tot persoon he.

ik zie zeer graag de blauwe kleuren van saudie arabie maar vind er geen fotos van

gtjs
wim

en ja hoor vandaag naar koksijde geweest en een kit gaan halen van de f16.

het grote werk kan beginnen.

dat is een mooie aanschaf.

Ik heb de avonds F-15 (oude versie), en was zeer te spreken over de kwaliteit van de kit. Misschien is de F-16 nog wel beter, met alle nieuwe technieken erin verwerkt.

Wat voor turibine en overige apparatuur heb je op de planning staan voor het model?

dag paul,

lang geleden he, alles goed ginder?

de motor zal zeer zeker een G-booster 160 van graupner zijn , is reeds aangekocht.

voor de rest zal ik hier uitgebreid verslag geven alsook regelmatig hints vragen :-)

gtjs
wim

dag paul,

alles goed?
voor turbine zal het zeker de G-booster160 van graupner zijn, heb deze al opzij laten leggen.:-)

gtjs
wim

hey,

en ja eindelijk alle accesoires voor de dremel gehaald en kunnen beginnen.

als eerste hier de inlaat zoals hij uit de doos komt, hier moet een gedeeldte uitgehaald worden

eerst afgetekend wat er juist uit moet

en dan frezen maar en bijschuren alsook de gaatjes geboord voor het vastzetten van de inlaat aan de romp.

Het begin is gemaakt voor een lange weg af te leggen:-)

Hey Wim, dat gaat helemaal goed komen zie ik, goede keuze, zult er niet snel spijt van hebben. Heb goede ervaringen met het bouwen, alles wijst zichzelf met zo'n mooie besschrijving.

Succes!

Groetjes,
Gerald

gerald,

bedankt, en idd er is eenz eer mooie foto bouwbeschrijving bij EN als ik dan nog twijfel aan iets kan ik het zeker nog vragen aan jullie he die er al veel ervaring mee hebben:-):-)

alvast bedankt.

gtjs
wim

Back