F16 van Marijn

Hee Kim, dat heb ik op mijn bankrekening nu ook altijd ik denk in duizenden terwijl het er maar honderden zijn ;-)

Marijn, sterkte.

Zo een mooi toestel, en je vloog er fantastisch mee.
Ik heb je nog geholpen met de stukken te dragen en in een plastiek zak gedaan.

Waauw....erg balen!

Van de andere kant, Marijn kennende zal hij het zelf ook wel relativeren. Deze kist is niet een productie kit maar een eerste prototype waaraan veel gesleuteld is en die inderdaad vele uren rond gebanjerd heefd met meerdere piloten aan de knuppels. Zelf noemde hij dit ook een beetje een "toddebak" in hoevere je daarvan kan spreken met zo'n kist. Vermoedelijk is er nog relatief veel van de hardware over dus een nieuwe zal voor hem niet zo'n probleem zijn.

Zo te zien zit hij met zijn hoofd al weer in de volgende take-off.....:
GroteFoto-JU6PS8YI.jpg

hoi,

voor de menesen die graag weten hoeveel vluchten hij heeft gedaan kan ik niet antwoorden , wat ik wel weet is dat de kist toch al een mooie 8 jaar oud is , dat natuurlijk niet wil zeggen op deze manier zo te zien craschen , hbe het zien gebeuren en kan je verzekeren dat je er zelf niet goed van bent.

marijn heeft me verzekerd dat hij terug eentje gaat bouwen maar dan wel de volledige schaal versie met alle opties , hier kunnen we terug naar uit zien.

gtjs
wim

dit is wel een heftige crash,erg jammer van de kist,heb de film gelukkig op cd staan.marijn,sterkte,en sucses met je volgende f16?gelukkig ben je al verslaafd,dus gaat wel goedkomen

Dit is zeker NIET leuk maar na een dag van zuur zijn krijg je weer de goede moed om de volgende nog mooier te maken, ik ken het gevoel en die zijn er veel meer.
full

Sterkte, Peter Coers

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dit bericht zojuist,

Erg sneu voor je Marijn ! Ik ook heb menig keer met bewondering gekeken..

Inmiddels vlieg ik 2 jaar met mijn Hotspot, en na elke landing denk ik zó...dat was er weer 1 bij.

Succes met de volgende !

Jochem

Erg jammer van zon mooie kist.

Zou graag mijn minimag de grond in boren om dit ongedaan te maken.
In dit soort kisten zit toch altijd veel werk.

Maar ja het hoort er bij gewoon denken aan alle mooie vluchten en aan de opvolger.

Succes en een beetje gecondoleerd.

Back