F3-modelbau bestellen, iemand iets nodig?

hai allemaal,
Ik ga een paar staartboompjes bij http://www.f3-modellbau.de bestellen.
Zodra er 1 staartje bij zit betaal je alleen gelijk 17 euro verzendkosten, dus ik dacht, misschien gelijk eens kijken of het niet handiger is om gelijk wat groter in te kopen...
iemand iets nodig daar?

Laatst bewerkt:
is goed, Frans gaat ook nog wat bij elkaar zoeken, denk dat ik over een paar dagen (eind van de week) bestel. scheelt toch weer he :).

verlanglijst

Ha die Sietse,

Ik kom ook nog met een lijstje. Effe afstemmen met collega Bal. U hoort van mij op korte termijn.

Met vriendelijke groet,

Hans Knippels

bedankt voor de link.:worship:

Mooi materiaal, hoop dat de kwaliteit in het echt ook een beetje meevalt. Iemand ervaring mee ?
Heb een DLG romp + staartboom besteld, en ook nog een Supra fuse trio + boom. (Geen excuses meer nu moet ik wel aan het serieuse bouwwerk beginnen) Gelukkig hebben enkele enthousiaste clubleden met voldoende kennis, mij aangeboden van te willen helpen met de nodige raad en daad. Eerste de vleugel van de DLG (leerproces, kost me ook niet zoveel aan materiaal als er eens iets mis gaat) en dan die van de Supra. :zon:

Greetz

ik heb dat rompje en staartboom al van hun. werkt heerlijk. meer dan genoeg ruimte om alles in te bouwen, staart is goed sterk en licht.
Zit nog te twijfelen om een groot rompje (supra ofzo) te kopen.
Ze hebben ook mooie liggertjes (plat UD).

Enige bij het dlgrompje was dat het klepje een beetje kwetsbaar vast zit. daar heb ik onder het kapje een klein carbon stokkie gelijmd zodat je hem er makkelijk op kan schuiven. werkt perfect.

ik ga trouwens morgen waarschijnlijk bestellen. als iemand nog wat wil?

Jurgen, Alex, Hans en Frans, Ik heb besteld, ff afwachten wanneer het binnenkomt en dan horen jullie het wel. (zal wel na oud en nieuw zijn, die lui hebben ook vakantie lijkt me).

Bestelling binnen

blijkbaar werken ze wel degelijk onder de feestdagen, want er stond een vriendelijke man met een DHL pakket voor de deur.:thumbsup: alles ziet er zeer goed uit, in mijn ogen zijn geld waard.

mijn bestelling nog niet, zal wel ff mailtje sturen nog. Maar goed, jij was wat eerder met bestellen dacht ik.

Vorige keer was idd erg snel en goed.
Zeker zijn geld waard ja. kan je het eigenlijk ook niet zelf voor bouwen. Ik bouw ook alleen zelf omdat ik het leuk vind :D

bestelling is binnen!
Ieder heeft een berichtje.
Ik heb de verzendkosten in ieder geval in 5en gedeeld. leek me prima toch?
Mooie spulletjes weer! :)

Toppie, de Eurie's vliegen dadelijk naar je toe.

Hee Hans to Fuse or not to Fuse that's the question.

Groet

Frans

Back