F3A Roosendaal: dringend juryleden gezocht

• Topicstarter Topicstarter Henri Zikken
  • Startdatum Startdatum
H

Henri Zikken

Guest
Voor de 1e A wedstrijd, komend weekend de 18e, worden er nog 2 juryleden gezocht. Hoewel Henny iedereen al een mail hierover gestuurd heeft, wil ik via deze weg mensen nog eens extra aansporen het te overwegen.

Als B/C vlieger moet je je bedenken dat jullie jurering ook afhangt van de A-vliegers (niet de cijfers, maar de hoeveelheid juryleden).

Daarnaast is het gewoon erg leerzaam om op zo'n dag aanwezig te zijn.

Dus.. als je een keer de jurycursus gevolgd hebt EN je hebt geen geldig excuus voor de 18e (waarbij het bijna zo is dat alleen 1e lijns overledenen een geldig excuus zijn ;) ); neem dan contact op met Henny van Loon!

Het is voor ons vlakbij, maar ik ga niet de 3D College Fly In missen die dag:)

ik neem aan dat ik reeds op de lijst sta ? Ik zit nog op djerba maar heb nog geen mail zien passeren. cursus heb ik om dezelfde reden moeten missen.

Ik ben er in ieder geval zondag.

Yep, van de 3 juryleden die er nu zijn, ben jij er eentje.

Daarvoor ben ik je iig dankbaar, maar het is toch wel een beetje triest dat we, ondanks de overvolle B en C het afgelopen jaar, in NL maar 2 juryleden bereid kunnen vinden voor een A wedstrijd.. (de 3e is Peter)

A jureren heb je denk ik toch wel iets meer dan een jurycursus voor nodig denk ik...
Ik heb vorig jaar de cursus gevolgd, en nu 4 keer f3P-C gejureerd (vond ik al moeilijk zat), om nu gelijk het beste van het beste van nl te gaan jureren...
Nee daar voel ik me niet echt toe in staat...

De A is juist makkelijker te jureren dan de B en de C..

Ik vlieg zelf mee de 18e, ik kan je garanderen dat als ik moet kiezen tussen een wedstrijd met 3 juryleden, of met jou als 4e jurylid, dat ik dan die laatste optie kies. En er vol vertrouwen in heb dat je het prima zult doen.

Met Henny afgesproken dat we de finale komen jureren;) (19 september)

Jureer jij (Henri) nog een keer de B?

Ik heb aangegeven in principe beschikbaar te zijn om de B/C wedstrijden te jureren, maar bij mij hangt het natuurlijk er ook vanaf of ik mij invlieg of niet. Vlieg ik mij niet in, dan ga ik zelf B vliegen en kan ik die dus niet jureren.

Oh nee hoor, dat is geen strijd meer.. je bedoelt dat je dan voor mij moet buigen :P

Maar zonder gekheid staat het invliegen van mij echt niet vast hoor. Normaal gesproken heb ik inmiddels dat vliegniveau wel, ik heb laten zien dat ik die 55% wel haal en overtref. Je kunt alleen een keer een slechte dag hebben, of bv. net een duur figuur verknallen, en dan komt het er toch niet van. Het is niet zo dat ik het niveau heb dat ik zeg 'oh ik vlieg mij wel even in'.

Hoe dan ook, er zijn nog steeds juryleden nodig.. mensen meldt je aan!

Om je wat onderhandelruimte te geven.. zeg maar dat ze van mij een grote reep chocola naar keuze krijgt als jij mag jureren :)

Dan moet het helemaal goed komen.. welke vrouw kan nu nee zeggen tegen een reep chocola naar keuze en een man die een maand lang de afwas en het strijken doet :)

Ik heb geen goed excuus voor de 18e, maar div A piloten willen mij toch niet in die stoel hebben ;)
(heb dus ook geen mailtje gehad)

Laatst bewerkt:
En, Winfried, moet je vanavond op de bank slapen, of mag je jureren? :)

Inmiddels zijn er vijf juryleden gevonden voor a.s. zondag.

Voor andere wedstrijden zoeken we nog wel juryleden, vooral voor de tweede wedstrijd (Wieringen). Dat is al op 9 mei, dus tamelijk kort na de eerste wedstrijd...

Back