F3A vliegtuigen te koop op het forum

Discussie in 'F3A' gestart door 1crash2often, 22 sep 2009.

  1. Hans3

    Hans3 Guest

    Ca Models F3a Matrix 90 met ys 110 fz zgan

    Kijk voor deze kist op het vliegtuigen te koop onderdeel van het forum

    Ca models f3a Matrix 90 met ys 110 fz... bijna nieuw
     
  2. xyz

    xyz

    Lid geworden:
    2 dec 2007
    Berichten:
    1.642
    Locatie:
    Eindhoven
    helemaal mee eens Johan,

    Als ik een electro 3D kist te koop heb gaat het nu gewoon naar marktplaats.nl en plaats ik wel een topic in het electro vliegtuigen forum met "3D electro vliegtuigen te koop op het net". En de eerste post is dan een link naar marktplaats.

    Je speelt met vuur Alexzzz, zeker als marktmeester.

    Bart,

     
  3. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Jongens, lees het begin van dit draadje nog even. Linken naar marktplaats is hier net zo goed niet toegestaan, en is ook niet gebeurd. Bij mijn weten is de site van Delta Oss niet marktplaats, of zelfs maar een verkoopsite.

    Verder is Alexzzz marktmeester en heeft hij dus geen rechten en/of plichten in dit stukje forum, hij is hier gewone gebruiker. Hoe hij dan met vuur aan het spelen kan zijn, ontgaat mij ook een beetje.

    Op zich zou een apart stukje voor F3A kisten in het te koop gedeelte ook een mooie oplossing zijn, alleen krijg je dan het probleem dat dan voor elk type toestel (schaal/sport/warbird/burgerluchtvaart/pylon/etc) een subcatagorie zou moeten maken, wat ondoenlijk is. Het zou geinig zijn als je in het te koop gedeelte een vliegtuig kon 'taggen' met het type wat het is, en als daar dan op te zoeken is, alleen dat is helaas niet zo.

    F3A is een hele specifieke markt en zoveel kisten komen er niet te koop, kijk maar hoe lang dit draadje al loopt en over hoeveel kisten het dan gaat. Niemand heeft er verder last van hier.

    Als je vind dat je in het te koop gedeelte verkeerd behandeld bent, neem daarover dan contact op met de marktmeesters of Robert, maar ga niet hier lopen zeuren aub :)
     
  4. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Voor alle duidelijkheid:

    Dit is wat de moderatoren er over zeggen:

    Dus.. lijkt mij helder en hoeven we verder dus niet meer over door te praten ;)
     
  5. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Wij lopen niet te zeuren maar stellen vast dat er modellen te koop worden aangeboden in een apart draadje wat niet in het te koop forum staat .

    Als je in een ander draadje iets te koop aanbied word het gelijk verplaatst in het verkoop gedeelte .

    Maar geen zorg Henri , ik heb binnenkort mijn gefreesde F3A -trainer ook klaar .

    Kan ie ook lekker hier op het draadje geplaats worden met een link naar the Wings in Nistelrode :rolling: .

    Mvg Johan
     
  6. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Wat een gezeur...
    Dit topic is bedoelt om mensen te helpen die een F3A toestel willen.
    Als iemand ergens iets intersands ziet staan kan hier een post met een linkje, het staat in het f3a subforum dus enkel mensen die dat lezen hebben er last van dat er 1 topic is dat weer omhoog komt. Als je voor elk toestel een topic aanmaakt is het een ander verhaal, dan moeten moderators het gaan sluiten als het verkocht is, ongewilde besprekingen (bv over prijs) verweideren. Dat lijkt me niet de bedoeling, en lijkt mij ook de voornaamste reden waarom je niet een topic mag maken in het tekoop deel met enkel een link.

    Hier hebben de moderatoren volgens mij geen werk aan, niet meer dan een ander topic. Daarom zie ik ook niet wat hier zo fout aan is.
     
  7. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Mooi, dan is dat bij deze geconstateerd en vastgesteld en kunnen we over tot de orde van de dag.

    Dat is een ander verhaal. Jij hebt er commercieel belang bij en het betreft geen F3A vliegtuig, maar een freeskit. Dit draadje is bedoeld voor 2e hands F3A toestellen, zoals ook uit het begin van het draadje blijkt en zoals geaccordeerd door de moderatoren.
     
  8. wimpy

    wimpy

    Lid geworden:
    21 dec 2004
    Berichten:
    807
    Locatie:
    Belgie
    hoi heb ook nog een f3a toestel te koop een evolis , staat ook nog ergens tss te koop hier :)
     
  9. 1crash2often

    1crash2often

    Lid geworden:
    20 nov 2005
    Berichten:
    1.020
    Locatie:
    Epe
    Oelala, een mooie Twister!

    <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  10. jobverkerke

    jobverkerke

    Lid geworden:
    30 mei 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Tilburg
    Oelala ;-) een mooie Leviosa!

    <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  11. 1crash2often

    1crash2often

    Lid geworden:
    20 nov 2005
    Berichten:
    1.020
    Locatie:
    Epe
    nog een Xtra2000:

    <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  12. 1crash2often

    1crash2often

    Lid geworden:
    20 nov 2005
    Berichten:
    1.020
    Locatie:
    Epe
    Nog een Leo...

    <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  13. jobverkerke

    jobverkerke

    Lid geworden:
    30 mei 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Tilburg
    Leviosa is inmiddels verkocht, en apart gezet!

    Dus NIET meer beschikbaar!

    groet Job
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  14. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Gaan we 'm volgend jaar in de A terug zien? of de B?
     
  15. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Jan? (b)
     
  16. jobverkerke

    jobverkerke

    Lid geworden:
    30 mei 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Tilburg

    Nee, Jan heeft hem niet gekocht. En ik weet niet of we hem terug zien. We zullen denk ik gewoon geduldig moeten zijn ;-)
     
  17. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Ah.. dan zal het Haijo zijn gok ik zo :p
     
  18. jobverkerke

    jobverkerke

    Lid geworden:
    30 mei 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Tilburg

    Geen idee hoe je daar bij komt. Die heeft een goed vliegende Leviosa. Haijo dus niet. Ik weet niet wat de plannen zijn voor de kist, dus zoals ik al zei we moeten ff afwachten, maar ik verwacht hem uiteraard wel in de NL competitie komend seizoen.
     
  19. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Tsja.. wie doet de volgende gok.. nog zo'n 30 vliegers te gaan :p
     
  20. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    Ik had nog geen Leviosa in mijn verzameling. :D
     

Deel Deze Pagina