F3A wedstrijd in Engeland

Ha Bob, ik had niet verwacht nog 3e te worden in de P finale.
Helaas zijn we niet tot de prijsuitreiking gebleven en hebben wij de vroege trein terug genomen naar Calais.
Koste wel 20 pond maargoed 4 uur wachten is ook geen optie.
Vond het een strak georganiseerde wedstrijd met hoog niveau.
Wat mij betreft ben ik er volgend jaar weer bij.
Heb je nog wat kunnen lobbyen met vliegers voor de pre World Cup bij jullie club ?
Had het idee dat het wel enthousiast ontvangen werd namelijk..

kan iemand me vertellen wat een effect dit heeft? is dit toepasbaar op andere modellen ook, en kan dit gesloten worden(op de foto lijkt het wel zo)
b8829ab6.jpg

Dit geeft het toestel meer "drag" (weerstand) waardoor het remt en rustiger vliegt.
Het model komt dus ook in de downlines rustiger naar beneden naar maten deze rem open gaat.
Ook dit komt uit de indoor scene trouwens..

Zo beroerd had je nou ook weer niet gevlogen.... :-)
En het excuus als "dat harde wind jouw ding niet is"..... klopt ook niet helemaal meer :-)

Was inderdaad leuk. Wel erg vermoeiend, was 23:00 uur thuis na zo'n lange dag.
Trouwens, de Mustang gaf nog een geweldige show weg.

En inderdaad heb ik van 3 man vernomen dat ze erg veel interesse hebben om te komen in September. Nu ff aan de site werken.

Zo beroerd had je nou ook weer niet gevlogen.... :-)
En het excuus als "dat harde wind jouw ding niet is"..... klopt ook niet helemaal meer :-)

Was inderdaad leuk. Wel erg vermoeiend, was 23:00 uur thuis na zo'n lange dag.
Trouwens, de Mustang gaf nog een geweldige show weg.

En inderdaad heb ik van 3 man vernomen dat ze erg veel interesse hebben om te komen in September. Nu ff aan de site werken.

Potverdorie, dat excuus kan ik niet meer gebruiken :(

Jammer dat we de show gemist hebben hoop iemand het nog gefilmd heeft en op youtube wil zetten.
Heeft ie nog de low pass rugvlucht gedaan ?

Bob als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel, er zullen vast een hand vol vliegers zijn bij ons op de club die willen helpen.

Waar is de tijd dat we met een Curare, Magic of Arrow wedstrijden vlogen ?Allemaal simpele kisten opzich, alhoewel er toen ook met vanalle snufjes geexperimenteerd werd...

Waar is de tijd dat we met een Curare, Magic of Arrow wedstrijden vlogen ?Allemaal simpele kisten opzich, alhoewel er toen ook met vanalle snufjes geexperimenteerd werd...

TJa...... Vroeger reden we ook nog met stoomtreinen, vlogen met alleen zuigermotoren in vliegtuigen die 7 passagiers over een kleinen afstand konden vervoeren, etc, etc.......

Waar blijft de tijd? Maar toch maar goed dat er wat vooruitgang zit in de wereld.... :-)

daar gaan we weer......

Volgens mij was de Curare helemaal geen simpele kist, maar goed.

Ik vind het juist hardstikke leuk dat er nog zoveel geexperimenteerd wordt. Je zou denken dat het allemaal nu wel uitgevonden is.

Volkert

Back