F3B model

Inderdaad.

Zolang de Crossfire speling heeft op het hoogte roer wordt het mijn reserve model. Als ik dat opgelost krijg dan moet ik het even overnieuw evalueren. 8)

De Victor heeft overigens nog niet gevlogen.. :o

jeroens zei:
Beste Pascal,

We ( de KNVVl ism de f3b vliegers) zijn bezig om een soort introductie f3b dag te organiseren. Het is de bedoeling om mensen kennis te laten maken met het f3b gebeuren. Als je ff via de PB je email adres stuurt hou ik je op de hoogte van de ontwikkingen.

groeten

Jeroen

www.f3b-holland.tk

Een hele tijd geleden werd dit idee naar voren gebracht. Weet iemand of er al iets concreets is uitgekomen ?

Grt
Nick

Ha Nick,

Dit idee is even in de ijskast geparkeerd. Het doel hiervan was om meer deelnemers te krijgen voor de F3b tak.
Nu er "ineens" een heleboel Winterswijkers onverwacht zijn gaan mee doen en dit jaar ook nog de Pascal en nog 2 zuidenaren ;-) meegaan vliegen ( die al f3b ervaring hebben) is het houden van een introductie dag niet meer de hoogste prioriteit. ( Daar komt nog bij dat de WK nog al wat voorbereidingen kost).
misschien in de toekomst dat dit weer actueel wordt.....
Een keer samentrainen valt natuurlijk wel te regelen.

Jeroen

Zaterdag in Egmond of maandag in Swalmen.
Ik moet binnenkort eens kijken in welke wind richtingen ik bij de Grenshoppers de lier kan uitleggen zonder dat ik de motorvliegers stoor. :wink:

vorige week zondag heeft de 2e viktor van ons team(winterswijk) gevlogen. ik was er helaas zelf niet bij maar volgens de rest uit het team een droom om naar te kijken. nu nog wachten tot jou viktor binnen is he nick ;) :P

Zo, de Victor heeft inmiddels gevlogen. Zoals verwacht vliegt hij super. Hij vliegt makkelijker thermiek dan de Crossfire.

Hopelijk lukt het ons nog om 1 of 2 keer te trainen voor de eerste F3B wedstrijd. :roll:

1eClubvliegdag-20070409%20-%20033.jpg

heey,

ziet er goed uit!(had de viktor alleen nog maar in kruis-staart gezien maar in v-staart ziet hij er nog strakker uit) kleuren zijn het zelfde als een viktor bij ons op de club( alleen met de tippen ook nog rood). ik ben benieuwd hoe de v-staart versie vliegt en of hij nog anders vliegt als de kruis-staart. naja ik zie je wel in swalmen!

gr niels

Nou, het was niet echt een foutje.
Moeder Natuur met windkracht 5 won het van Niels z'n model .... :cry:

Maar we hebben nu wel de snelste helper van allemaal !
:wink:

Grtz
Nick

tja, je hebt van die dagen dat het ff niet meezit :(
ik denk dat het model even wilde flapperen en toen ging het mis. maaaaar, nu heb je idd wel een hele snele lijnhaler he nick :P

het is jammer maar helaas..

shrike zei:
Ik heb twee modellen liggen die allebei te koop zijn.
Allebei F3B.
Een sharky en een Skopas.
Je kunt komen kijken als je wilt.
Voor de Sharky heb ik ook nog mallen liggen die ook te koop zijn.

Toch leuk om te zien dat er nog steeds skopassen vliegen na al die tijd. mijn vader en ik hebben er toen z'n 35 stuks van gebouwd :lol:

De wereld is klein! Zelf heb ik ook een Skopas. Beleef er veel plezier van, al zal het nu lang niet meer als een optimale zwever gezien worden in de F3B wereld.

Op de Ermelose heide kwam ik iemand tegen waar je vader het bouwen in mallen van geleerd zou hebben. Dat is de heer A. Borst. Klopt dat? Die vondt het ook wel erg leuk weer eens een Skopas te zien.

Berrie zei:
De wereld is klein! Zelf heb ik ook een Skopas. Beleef er veel plezier van, al zal het nu lang niet meer als een optimale zwever gezien worden in de F3B wereld.

Op de Ermelose heide kwam ik iemand tegen waar je vader het bouwen in mallen van geleerd zou hebben. Dat is de heer A. Borst. Klopt dat? Die vondt het ook wel erg leuk weer eens een Skopas te zien.

Hoi Berry,

A. borst zegt mij zo 123 niets maar in die tijd was er in nederlands f3b volgens mij niemand die vleugels uit mallen maakte. Frans van Peer en Ben Ros hebben veel nuttige tips gegeven en natuurlijk Jeroen Smits die heeft nog meegeholpen met bouwen . Ook de eerste skopas vleugels waren te "slap" maar na de 5e hadden we het aardig onder controle. Ik heb er trouwens ook nog 1, maar met een fisher romp.

Back