F3D Wereld Kampioenschappen in Bundaberg

Tja, en als je dan ook nog van AC/DC houdt :p, wat is die vent links lelijk zeg. :(

Hopelijk stoot ik hiermee geen AC/DC fan voor z'n kop :D

Harry

Hmm, 3 ronden gevlogen en Robbert staat er nog niet zo goed voor. Schrapronden zijn al gebruikt. Ray en Peter nog in de top 10, Rob net er buiten.

Even een vraag van een pylonrace 'nobody'.

Waarom zie ik bijna geen RDS (Rotary Driver System) rolroer aansturing ? :confused:Volgens mij, bij de foto's van het dagverslag 9 op het Duitse forum maar een (USA) kist.

Harry

Even een vraag van een pylonrace 'nobody'.

Waarom zie ik bijna geen RDS (Rotary Driver System) rolroer aansturing ? :confused:Volgens mij, bij de foto's van het dagverslag 9 op het Duitse forum maar een (USA) kist.

Harry

Er zijn wel een paar kisten die heb hebben.
Maar de meeste bouwers gebruiken de systeempjes nog niet.
Robbert van den Bosch had het wel uitgedokterd voor zijn nieuwe WK kisten maar helaas is de bouwer in de mal de RDS pockets vergeten in te lijmen in de vleugels.....

De tussenstand:

attachment.php

Valt me nog iets op aan de foto's. Robbert en Ray lijken de enigen te zijn die met een 4-kleppen vleugel vliegen.

flaps

Ook Peter vliegt met de insomnia vleugels,en een australische bak heeft ze ook, ergens staan de foto's.
Wil ook nog even de jongens down under voor de rest van de wedstrijd veel succes wensen, ze gaan goed hou dit vol:banana:
Marcel

wk australia

Zojuist van Robbert gehoord dat Chris Callow wereldkampioen is geworden en dat het Nederlands team 2e is gebleven.:p:p

Marcel

Namens F5B.nl

Gefeliciteerd met de mooie resultaten.

Ik kreeg net de uitslagen door via Peter Keim

7 Peter van Doesburg
17 Rob Metkemeijer
18 Ray van de Klok
38 Robbert van den Bosch

En de mannen met hun gereedschap:

f3d.jpg

Peter heeft het goed gedaan, 7e is een mooi resultaat.

Robbert heeft veel problemen gehad, op de volgende foto komt de drijfstang door de romp naar buiten.

CIMG4641.jpg

Back