Rick NL
PH-SAM
Uitnodiging:
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VERENIGING VOOR LUCHTVAART
Afdeling Modelvliegsport
Subcommissie RB-Zweef
Agenda voor F3F vliegers vergadering op 14 januari 2017
Plaats: Harderwijk, Bouw & Infra Park, Ceintuurbaan 2, 3847 LG Harderwijk
Voor F3F zal de agenda zijn als volgt:
Resultaten 2016 Nationaal en Wereldkampioenschap.
Situatie Maasvlakte.
Selectie regels WK/EK voor de toekomst.
Financiële situatie.
Uitreiking van de prijzen aan de top 3 van de vliegers.
Gezien de moeilijke situatie van de verminderde mogelijkheden op de Maasvlakte zou ik willen vragen al voor de vergadering na te denken over mogelijke alternatieve locaties.
Ook ook vanwege deze zaak, maar ook omdat toch weer blijkt dat het opdoen van internationale ervaring ik weer wil spreken over het eventueel opnemen van buitenlandse wedstrijden, in de selectie voor de WK's en EK's. Hoe dit gerealiseerd kan worden is te bespreken, en verder stel ik voor om (zeker vooralsnog) de Nationaal kampioen te bepalen op grond van de in Nederland gevlogen wedstrijden.
Rick Ruijsink
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VERENIGING VOOR LUCHTVAART
Afdeling Modelvliegsport
Subcommissie RB-Zweef
Agenda voor F3F vliegers vergadering op 14 januari 2017
Plaats: Harderwijk, Bouw & Infra Park, Ceintuurbaan 2, 3847 LG Harderwijk
Voor F3F zal de agenda zijn als volgt:
Resultaten 2016 Nationaal en Wereldkampioenschap.
Situatie Maasvlakte.
Selectie regels WK/EK voor de toekomst.
Financiële situatie.
Uitreiking van de prijzen aan de top 3 van de vliegers.
Gezien de moeilijke situatie van de verminderde mogelijkheden op de Maasvlakte zou ik willen vragen al voor de vergadering na te denken over mogelijke alternatieve locaties.
Ook ook vanwege deze zaak, maar ook omdat toch weer blijkt dat het opdoen van internationale ervaring ik weer wil spreken over het eventueel opnemen van buitenlandse wedstrijden, in de selectie voor de WK's en EK's. Hoe dit gerealiseerd kan worden is te bespreken, en verder stel ik voor om (zeker vooralsnog) de Nationaal kampioen te bepalen op grond van de in Nederland gevlogen wedstrijden.
Rick Ruijsink