Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook nog geen loting gezien...
Cheers
Bart
Ik heb waarschijnlijk zitten slapen maar all infomatie staat idd gewoon keurig netjes op de site...het lag dus aan mij
Nog even een vraag ik neem aan dat iedereen op de mini camping
gaat staan dicht bij het veld...
Cheers
Bart
Alex, Henrik en Bas nogmaals van harte gefeliciteerd. Jullie vliegkunsten motiveren me.
Zelf moet ik nog even over een frustratie heenkomen na het betere smijtwerk van Peter Jubel en Alex met mijn Twister.
Bas
Na meerdere keren in het gras te hebben gelegen afgelopen seizoen en begin van dit seizoen draag ik tegenwoordig voetbalschoenen. Dit geeft echt een perfecte grip en zo kan ik echt al mijn kracht kwijt in de worp.Misschien eens andere schoenen proberen??
Ik heb baat bij mijn grote stevige veiligheidsschoenen op dit soort ondergrond als in Anrhem. Voor een mooi gemaaid grasveld gebruik ik weer mijn sportschoenen. Op een nat grasveld weer mijn veiligheidsschoenen. Meerdere verschillende schoenen leveren wel een twijfelfactor op, net zoals met de keuze voor welke ballast er in een model moet.
Loet