F3K.nl vernieuwd

Bloed zweet en vooral ook tranen. Diegene die op de site zijn geweest hebben het al gezien. Hij is compleet vernieuwd.!!
Het was hard nodig. Het menu was niet om aan te zien en het was moeilijk om de juiste informatie te vinden
Na twee dagen zweten met webcreator kwam ik er achter dat dit programma toch enkele belangrijke tekortkomingen had. Webcreator kan geen frames en tabellen aan. Oei :oops:
Hup, snel een cursus dreamweaver uit de kast getrokken en daar een hele middag en avond mee aan het stoeien geweest.
Het zal aan mij liggen, maar ik kwam er niet uit en heb de stap maar weer terug gemaakt naar webcreator. De tekortkomingen heb ik opgevangen door de score's van de wintercompetitie downloadbaar te maken. Ook de foto pagina's gaan nu via picasa. Dit scheelt weer dataverkeer op de site en ziet er ook nog eens goed uit.

Niet alles is weer terug op de site maar ik probeer zo snel mogelijk alles weer up and running te krijgen.

Ik hoop dat het jullie bevalt.

Jah pap ziet er beter uit als die oude! Super gedaan :!:

gezellig hè?..... ehh Martijn. :lol:
Maar ik ga ervanuit dat jullie elkaar wel vaker zien dan alleen op dit forum :wink:

Maargoed over naar de orde van de dag. De site ziet er goed uit, klasse.

Groeten Maarten.

Theo!

Prachtig, dat menu (ik kreeg het niet voor elkaar en 'zou het nog eens uitzoeken'... :oops: )
Kleurstelling, lettertype, allemaal erg mooi :worship:

Enige nadeel is dat de site nu een vaste grootte heeft, en geen tabellen.
Misschien dat ik kan helpen met het toevoegen van de tabellen (in Notepad, ook een goede html editor :wink: )

Nogmaals, complimenten!

Groeten, Leon

Met enige trots kan ik melden dat we over de 250.000 hits zijn gegaan. En dat voor een Nederlandstalige site.
Dank aan allen die hieraan hebben bijgedragen.

Jullie zien natuurlijk ook de spaarzame sponsoren op de site. Hangar, Hobby-Inn, Multiplex, en de Neon Mini.
Alles wat deze sponsoren aanleveren gaat rechtreeks naar de vliegers, jullie dus

Hangar: prijzen wedstrijd Odoorn
Multiplex: prijzen wedstrijd Odoorn
Neon: Deze Mini is vorig jaar onder de minivliegers verloot. De tweede Neon is getest en verkocht. Van de opbrengst is 1 jaar webhosting betaald.
Hobby-In: De bekende potjes CA voor iedere deelnemer aan de wedstrijd in Odoorn.

Laatst bewerkt:
zouden we hobbyking niet zo ver kunnen krijgen om ons te sponsoren?
dan hangen we bij iedere wedstrijd een doek op met hobbyking erop bijv.

Met enige trots kan ik melden dat we over de 250.000 hits zijn gegaan. En dat voor een Nederlandstalige site.

Theo,

gefeliciteerd met het behaalde aantal hits.
P.s. Het was gisteren precies 6 jaar geleden dat de teller begon te lopen.

Bas

Back