Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ik doe helaas niet mee in Swalmen. Ik kan niet
Volgens jaar ga ik (en m'n Tantalus) vaker meedoen!
Verder verschijnt er binnenkort een iPhone versie waarbij je wél kunt controleren of de Flight-mode is ingeschakeld.
Maar daarover binnenkort meer... :wink:
Mooiwow......dat is waar IK op zat te wachten?
Een echte AppStore App natuurlijkWordt het een webapp. of een losse App Store app![]()
Goed bezig hoor....
Zal vast nog wel even duren maar zit me nu al te verheugen.
Gr
Ferdy
De nieuwe versie staat klaar om getest te worden. Probeer hem eens. Hij staat hier: http://www.leonwubbe.nl/media/F3KTimer.jar.
Om op een Nokia Telefoon een applicatie te kunnen installeren heb je de PC Suite nodig. Die kun je downloaden van de Nokia Site. Kies je model telefoon, downloaden en installeren.
Voor opbouwende kritiek sta ik natuurlijk altijd open.Ik hoop dat je een nieuwe versie uit gaat brengen (er kunnen nog wat puntjes op de i).
Wat is er precies fout? Krijg je een foutmelding of weet je niet hoe je de applicatie er op moet krijgen?Ik heb een Blackberry.
Zou gewoon apps moeten kunnen draaien, maar lukt me niet dit werkend te krijgen
Ruud
Wat is er precies fout? Krijg je een foutmelding of weet je niet hoe je de applicatie er op moet krijgen?
Tsja, daar kan ik je ook niet bij helpen. Maar... google is hier je vriend. Er zijn zelfs blackberry-forums waar je dit soort informatie vast kan vinden.Kortom ik krijg de app er al niet op.